Lokalne pikniki z atrakcjami w harcerskim stylu

1747
Wybrany w głosowaniu - Projekt zwycięski / Zrealizowano
Pomysł na rok 2018
Lokalizacja Białołęka
obszar 2
Autor pomysłu Piotr Sikorski
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
17 150 zł
Kategoria
  • edukacja
  • kultura
  • sport
Poziom zgłaszanego projektu
lokalny
Oddano 421 głosów za tym projektem
Projekt ma na celu integrację środowiska lokalnego podczas realizacji dwóch pikników na terenie Domu Harcerskiego. Na uczestników czekać będzie wspaniała, rodzinna atmosfera, wspólna zabawa, śpiew i blask harcerskiego ogniska! Podczas pikników odbędą się występy grup teatralnych i wiele innych atrakcji. Do współpracy zachęcimy pobliskie szkoły.

Realizacja pomysłu

Aktualizacja:
11.01.2019 11:48

Pikniki odbyły się: 12 maja w godz. 12.00 - 17.00 oraz 22 września w godz. 10.00 - 15.00 na terenie Domu Harcerskiego przy ul. Ambaras 12. Zapewniono liczne atrakcje dla mieszkańców Białołęki wraz z konkursami i poczęstunkiem.

Jednostka odpowiadająca za realizację: Wydział Kultury dla Dzielnicy Białołęka

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
lokalny
Dzielnica:
Białołęka
Obszar objęty pomysłem:
obszar 2
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Ul. Ambaras 12.
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
Budynek przy ulicy Ambaras 12 to ważne miejsce dla mieszkańców Białołęki Dworskiej. Niegdyś mieściła się tam biblioteka publiczna. Teraz budynkiem opiekują się harcerze z 351 WDH Ashanti przy współpracy ze stowarzyszeniem Białołęka Dworska. Teren oferuje dużą przestrzeń zarówno w środku i na zewnątrz. Aktualnie jest remontowany, tak aby był przystosowany do celów prowadzenia kursów, warsztatów, zajęć dla dzieci. Do celów projektu można wykorzystać teren ogrodu Domu Harcerskiego.
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Opis projektu
Projekt ma na celu integrację środowiska lokalnego podczas realizacji dwóch pikników na terenie Domu Harcerskiego.
Na uczestników czekać będzie wspaniała, rodzinna atmosfera, wspólna zabawa, śpiew i blask harcerskiego ogniska!
W ramach pikników odbędą się m.in.:
- występ grupy teatralnej (pierwszy piknik)
- teatrzyk kukiełkowy (drugi piknik)
- ognisko harcerskie z kiełbaskami
- harcerskie gry i zabawy przy ognisku, śpiewanie
- gry i konkursy sportowe
- festiwal 6 minutowych przedstawień wystawianych przez uczniów szkół
- stanowisko łucznicze
- kiermasz rękodzieła wykonanego przez uczniów
- stanowisko z watą cukrową i popcornem
Całość odbędzie się na podwórzu Domu Harcerskiego, a każdy piknik zostanie poprzedzony akcją promocyjną i zawiązaniem współpracy z pobliskimi szkołami.
Piknik ma charakter integracyjny i ma służyć dodatkowo wzajemnemu nawiązaniu współpracy organizacji oświatowych w celu lepszego działania na rzecz wychowania dzieci i młodzieży na Białołęce.
Uzasadnienie realizacji projektu
Projekt realizuje wiele celów. Przede wszystkim pikniki mają zintegrować lokalne środowisko.
Celem tej integracji jest wzajemne nawiązanie współpracy w celu lepszego, wspólnego wychowywania dzieci i młodzieży. Projekt angażuje lokalne instytucje oświatowe.
Pikniki będą okazją na promocję harcerstwa i jego wpływu na dzieci i młodzież w środowisku lokalnym.
Dzięki temu projektowi Dom Harcerski stanie się miejscem charakterystycznym na Białołęce, co rozszerzy obszar działania harcerstwa, co pozytywnie wpłynie wychowanie młodych mieszkańców.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
* koszt występu grupy teatralnej - 900zł
* koszt występu teatrzyka kukiełkowego - 800zł
* obsługa trenera łucznictwa - 300zł za piknik (Łącznie 600zł)
* koszt obsługi wydarzenia na terenie Domu Harcerskiego - 400zł za jeden piknik (Łącznie 800zł)
* zakup kiełbas, chleba, sosów dla około 200 osób/piknik - 1000zł (Łącznie 2000zł)
* zakup sprzętu do nagłośnienia - 2800zł
* zakup materiałów do przeprowadzenia gier i konkursów - 600zł
* zakup drobnych nagród dla zwycięzców konkursów - 800zł
* zakup dwóch łuków do stanowiska łuczniczego - 700zł
* zakup maszyn do waty cukrowej i popcornu - 5000zł
* ubezpieczenie OC na dwa pikniki - 800zł
* ubezpieczenie NNW na dwa pikniki (obejmujące 200 osób) - 350zł
* Toaleta typu Toi-Toi na dwa pikniki - 400zł
* druk ulotek i plakatów - 300zł za piknik (łącznie 600zł)
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
17 150,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
NIE

Dokumenty

Modyfikacje

09.03.2017 16:32
Autor projektu
16.03.2017 22:08
Autor projektu
20.03.2017 08:38
Wydział Kultury dla Dzielnicy Białołęka
20.03.2017 14:44
Autor projektu
21.03.2017 08:34
Wydział Kultury dla Dzielnicy Białołęka
04.04.2017 14:18
Koordynator w dzielnicy Białołęka
04.04.2017 14:48
Koordynator w dzielnicy Białołęka
01.06.2017 12:14
Koordynator w dzielnicy Białołęka
Oddano 421 głosów za tym projektem
Wyślij pytanie do autora

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (1)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
  • Popieram ten projekt! Takie wydarzenia korzystnie integrują społeczność lokalną.
    ELeszczyńska  23.01.2017 23:59
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany