Kampania informacyjna na temat rozbudowy spalarni na Targówku

1379
Oceniony negatywnie
Pomysł na rok 2018
Lokalizacja Targówek
Autor pomysłu Bernard Jankowski
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
50 000 zł
Kategoria
  • edukacja
  • przestrzeń publiczna
  • zdrowie
Poziom zgłaszanego projektu
ogólnodzielnicowy
Projekt zakłada przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej rozbudowy spalarni śmieci na Targówku przy ul. Gwarków 9.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
ogólnodzielnicowy
Dzielnica:
Targówek
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
projekt ma być przeprowadzony na całym terenie dzielnicy Targówek
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Projekt zakłada przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej rozbudowy spalarni śmieci na Targówku przy ul. Gwarków 9.
Opis projektu
Kampania informacyjna dotycząca rozbudowy spalarni śmieci na terenie dzielnicy Targówek powinna posiadać różne kanały dotarcia do mieszkańców dzielnicy - informacje video, lokalna prasa, portale informacyjne, plakaty, ulotki, prelekcje, iwenty. Mieszkańcy powinni wiedzieć co zostanie "wybudowane" pod ich oknami i jakie to niesie ze sobą konsekwencje np. wzmożony ruch samochodów ciężarowych ( spaliny, korki, rozjeżdżone drogi) czy dla przeciwwagi tania energia uzyskiwana z spalania odpadów. Kampania powinna być przeprowadzona przez organizacje pozarządowe z terenu Targówka udzielające się w Dzielnicowej Komisji Dialogu Społecznego Targówek (DKDS Targówek) przy zaangażowaniu lokalnych mediów i firm marketingowych wskazanych przez organizacje DKDS Targówek. Należy zabezpieczyć na poczet kampanii informacyjnej środki dla ekspertów z "branży śmieciowej" tak aby mieć rzetelne i obiektywne informacje z różnych źródeł. Kampania powinna zostać zaplanowana do końca 2017 roku i z początkiem roku 2018 powinna zostać realizowana. Czas realizacji kampanii powinien pozostać w gestii NGO zgromadzonych wokół DKDS Targówek.
Uzasadnienie realizacji projektu
warto wiedzieć więcej

*** po wstępnej weryfikacji projektodawca zakłada możliwość realizacji projektu przy pełnej współpracy z Agencją PR Partner of Promotion, ZUSOK oraz innymi podmiotami związanymi z projektem budowy spalarni "Eko-Impuls". Projektodawca zakłada realizację projektu przez dwa równolegle działające podmioty - Agencja PR oraz własny przy współpracy z DKDS Targówek (ngo) gdyż konkurencja oraz rywalizacja podmiotów sprawi lepsze dotarcie z informacją na temat inwestycji do mieszkańców dzielnicy.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
50 000 zł - ogólny koszt kampanii informacyjnej.
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
50 000,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
NIE

Modyfikacje

07.02.2017 13:23
Koordynator w Dzielnicy Targówek
21.03.2017 17:38
Autor projektu

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (1)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
  • Takie działania prowadzi już firma "Partner of Promołszyn" założyli nawet stronę : http://www.eko-impuls.pl/
    dla niepoznaki inwestycja nazwana jest Ekoimpuls (nazwa zastrzeżona przez firmę która już sie tak nazywa) żeby ludzie nie wiedzieli że to będzie spalarnia tylko elektrownia.
    Działania tej firmy PR-owej są rozłożone na 4 lata i obejmować będą między innymi eventy, edukacje w szkołach, nakręcenie filmu dokumentalnego, ulotki, gadżety, konferencje prasowe itp.
    P&P ma na to dużo wyższy budżet (coś koło 1400000 zł! oczywiście z naszych pieniędzy, więc nie widzę potrzeby żeby społeczeństwo miało jeszcze raz płacić za coś co ma być zrobione)
    Działania są rozłożone na 4 lata.
    Czyli wszystko przed nami!

    Oprócz tego istnieje Rada Społeczna obserwująca poczynania związane z rozbudową spalarni.
    Raporty z posiedzeń Rady Społecznej ds rozbudowy spalarni wrzucam na bieżąco na profil : www.facebook.com/ToksynyNieDlaNiny
    Siwolowski  23.01.2017 23:48
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany