Piknik pod chmurką - Piknik rodzinny w Przedszkolu "Ziarenko"

2402
Niewybrany w głosowaniu
Pomysł na rok 2018
Lokalizacja Praga-Południe
Grochów Południowy
Autor pomysłu bezpieczny-grochów
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
21 440 zł
Kategoria
  • edukacja
  • przestrzeń publiczna
  • integracja
Poziom zgłaszanego projektu
lokalny
Głównym celem pikniku jest integracja mieszkańców osiedla Ostrobramska. Impreza skierowana jest dla każdej grupy wiekowej. Z atrakcji i kącików tematycznych będą mogły korzystać dzieci oraz dorośli.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
lokalny
Dzielnica:
Praga-Południe
Obszar objęty pomysłem:
Grochów Południowy
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Komorska 6
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
Przedszkole nr 397 "Ziarenko" mieści się na Witolinie. Przedszkole jest samodzielną placówką z dużym terenem rekreacyjnym.
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Opis projektu
Piknik odbędzie się 23.06.2018 r. (sobota) na terenie przedszkola „Ziarenko”. Będzie on trwał 5 godzin. Przewidywane stanowiska:
- stanowisko plastyczne – miejsce zabaw plastycznych i konkursów;
- stanowisko sportowe – miejsce gier i sportowych konkursów;
- stanowisko medyczne – miejsce, w którym uczestnicy pikniku będą mogli zasięgnąć porad dotyczących zdrowia i dokonać prostych badań (pomiar ciśnienia, cukru, tkanki tłuszczowej etc.);
- stanowisko gastronomiczne - miejsce, gdzie będą serwowane potrawy (grill, grochówka oraz ciasta przygotowane przez samych rodziców, popcorn, wata cukrowa, czekoladowe fondue);
- warsztaty z bańkami mydlanymi;
- planetarium mobilne (pokazy naukowe wewnątrz budynku);
Podczas pikniku odbywać się będą występy dzieci, gry, zabawy i tańce oraz konkursy skierowane zarówno dla dzieci jak i dorosłych, z atrakcyjnymi nagrodami.
Uzasadnienie realizacji projektu
Osiedle na Witolinie potrzebuje imprez o charakterze społecznym. Przedszkole "Ziarenko" organizuje takie pikniki corocznie od wielu lat. Do tej pory miały one charakter "zamknięty" i były skierowane przede wszystkim do osób korzystających z tej placówki. Były one organizowane ze środków własnych, przy dużym zaangażowaniu i pomocy rodziców. Zdobycie dotacji pomoże w przygotowaniu dużej imprezy, z dużą ilością atrakcji i nagród i co najważniejsze imprezy, otwartej dla wszystkich mieszkańców Osiedla.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
- Planetarium mobilne [10 projekcji po 30 min., obsługa] – 1.300 zł
- Bańki mydlane [warsztaty, animator – 5 godz.] – 860 zł
- Bańki mydlane – szczudlarz [wynajem – 5 godz.] – 900 zł
- Popcorn [wynajem stanowiska z obsługą – 5 godz.] – 890 zł
- Wata cukrowa [wynajem stanowiska z obsługą – 5 godz.] -790 zł
- Czekoladowe fondue [stół, maszyna, czekolada] – 2150 zł
- Grochówka [składniki] – 500 zł
- Kiełbasa na grill [50 kg] – 1100 zł
- Ogórki kiszone [6 kg] – 33 zł
- Pieczywo [bułki kajzerki – 600 szt.] – 240 zł
- Ketchup [6 x 0,9 kg] – 36 zł
- Musztarda [6 x 0,9 kg] – 36 zł
- Woda niegazowana [50 butelek x 5 l.] - 200 zł
- Herbata [100 torebek] - 22 zł
- Kawa rozpuszczalna [2 x 200 g] - 42 zł
Owoce do fondue:
- Arbuz [20 kg] – 60 zł
- Jabłko [25 kg] – 50 zł
- Banan [3,5 kg] – 25 zł
- Truskawka [6 kg] – 50 zł
- Serwetki [2 x 500 szt.] - 24 zł
- Miseczka plastikowa „flaczarka” 350 ml [200 szt.] – 21 zł
- Talerz papierowy 23 cm [600 szt.] – 81 zł
- Widelec plastikowy [600 szt.] – 18 zł
- Nóż plastikowy [600 szt.] – 18 zł
- Łyżka plastikowa [200 szt.] – 8 zł
- Łyżeczka plastikowa [300 szt.] – 7,50 zł
- Wykałaczki do fondue [500 szt.] – 18 zł
- Kubek plastikowy 200 ml [1300 szt.] – 60 zł
- Kubek styropianowy 250 ml [250 szt.] – 27 zł
- Worek 60 l. [40 szt.] – 7,50 zł
- Worek 120 l. [30 szt.] – 17 zł
- Ręcznik Z-Z 200 listków [10 op.] – 20 zł
- Papier toaletowy szary [30 szt.] – 15 zł
- Rękawice lateksowe [100 szt.] – 15 zł
- Mydło w płynie [4 but. X 500 ml] – 17 zł
- Węgiel do grilla [13 kg] – 130 zł
- Podpałka do grilla [1 butelka] – 12 zł
- Grill ogrodowy [2 szt.] – 200 zł
- Kącik plastyczny [farby – 250 zł, pędzle – 250 zł, kreda – 280 zł, papier – 150 zł] – 930 zł
-Kącik sportowy [2 x mini bramki – 350 zł, piłki miękkie 20 szt. – 400 zł] - 1100 zł
Promocja wydarzenia
- Banner [3,5 m2] – 120 zł
- Plakaty A3 [100 szt.] – 90 zł
- Ulotki A4 [200 szt.] – 200 zł
Nagrody dla dzieci i młodzieży:
- Książki – 1500 zł
- Zestawy plastyczne – 800 zł
- Audiobooki, płyty CD – 1000 zł
- Zestawy sportowe – 1000 zł
- Klocki Lego [zestawy] – 800 zł
Nagrody dla dorosłych:
- Książki – 1500 zł
- Audiobooki, płyty CD – 1000 zł
- Zestawy sportowe [2 x kijki nordic walking – 300 zł, 20 x opaski na rękę – 300 zł, 20 x t-shirt damski – 400 zł, 20 x t-shirt męski – 400 zł] – 1400 zł
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
21 440,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
NIE

Modyfikacje

21.03.2017 23:55
Autor projektu
18.04.2017 12:59
Koordynator w dzielnicy Praga-Południe

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany