Dostępna Białołęka (nowy chodnik przy Aluzyjnej i wiata rowerowa przy pętli tramwajowej Tarchomin)

2661
Niewybrany w głosowaniu
Pomysł na rok 2018
Lokalizacja Białołęka
obszar 1
Autor pomysłu Aleksander Łabanowski
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
175 000 zł
Kategoria
  • komunikacja/drogi
  • przestrzeń publiczna
  • zieleń miejska
Poziom zgłaszanego projektu
lokalny
- Budowa wiaty rowerowej na co najmniej 30 miejsc wraz z samoobsługową stacją serwisową dla rowerów przy pętli tramwajowej Tarchomin.
- Przedłużenie chodnika po południowej stronie ul. Aluzyjnej do skrzyżowania z ul. Modlińską.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
lokalny
Dzielnica:
Białołęka
Obszar objęty pomysłem:
obszar 1
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Ulica Aluzyjna od wjazdu z ul. Modlińskiej oraz ulica Światowida, w rejonie pętli Tarchomin Kościelny
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
- Budowa wiaty rowerowej wraz z samoobsługową stacją serwisową przy ul. Światowida w rejonie pętli tramwajowej Tarchomin Kościelny. Preferowaną dla tego elementu byłaby lokalizacja przy drodze dla rowerów, w obrębie działek: 47/2, 46/4 oraz 45/7 z obrębu 40122 - Przedłużenie chodnika po południowej stronie Aluzyjnej od numeru 38 do skrzyżowania z ul. Modlińską.
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
- Budowa wiaty rowerowej na co najmniej 30 miejsc wraz z samoobsługową stacją serwisową dla rowerów przy pętli tramwajowej Tarchomin.
- Przedłużenie chodnika po południowej stronie ul. Aluzyjnej do skrzyżowania z ul. Modlińską.
Opis projektu
1) Budowa wiaty rowerowej przy pętli Tarchomin Kościelny.
Wraz z wydłużeniem tarchomińskiej linii tramwajowej powstaje wysokowydajne połączenie komunikacji publicznej z pierwszą linią metra. Aby zapewnić mieszkańcom dzielnicy lepszy dostęp do linii tramwajowej, konieczne jest zapewnienie możliwości bezpiecznego pozostawiania swoich dwóch kółek na czas absencji w najlepszej dzielnicy na świecie. Przynależna do obiektu stacja serwisowa pozwoli na dokonanie prostych napraw w wypadku awarii.
2) Budowa chodnika wzdłuż ul.Aluzyjnej.
Istniejący fragment chodnika nie zapewnia pieszym właściwej dostępności do ul. Modlińskiej. Realizowany fragment chodnika zwiększy bezpieczeństwo oraz poprawi warunki przemieszczania się pieszych.
Uzasadnienie realizacji projektu
Projekt ma na celu poprawę infrastruktury, co spowoduje zwiększenie komfortu przemieszczania się i poprawi dostępność do korzystnie usytuowanych miejsc postojowych.

Charakterystyka

Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
1) Budowa wiaty rowerowej
Wiata rowerowa z fundamentami i ustawieniem 90 000 PLN
Samoobsługowa stacja napraw rowerów 5 000 PLN.
Łączny koszt budowy wiaty ze stacją 95 000 PLN.

2) Budowa chodnika wzdłuż Aluzyjnej
Budowa 120 m długości chodnika o szerokości 2 m
Koszt budowy 240 m2 chodnika 80000 PLN.

Łączny koszt: 95000 + 80000 = 175 000 PLN
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
175 000,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
TAK
Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w kolejnych latach
Łączny koszt utrzymania chodnika oraz stacji naprawy rowerów 8500 PLN

Szacunkowy roczny koszt eksploatacji:
8 500,00 zł

Dokumenty

Modyfikacje

21.03.2017 08:29
Koordynator w dzielnicy Białołęka
04.04.2017 15:13
Koordynator w dzielnicy Białołęka
18.04.2017 14:10
Koordynator w dzielnicy Białołęka
18.04.2017 14:11
Koordynator w dzielnicy Białołęka
31.05.2017 15:47
Koordynator w dzielnicy Białołęka

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany