Działania promocyjne dotyczące budowy nowej spalarni przy ulicy Zabranieckiej

1943
Oceniony negatywnie
Pomysł na rok 2019
Lokalizacja Targówek
Autor pomysłu Bernard Jankowski
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
100 000 zł
Kategoria
  • edukacja
  • ochrona środowiska
  • przestrzeń publiczna
Poziom zgłaszanego projektu
ogólnodzielnicowy
Projekt zakłada przeprowadzenie działań informacyjnych dotyczących budowy SPALARNI przy ul. Zabranieckiej, głównie w mediach społecznościowych przez firmę zewnętrzną wyspecjalizowaną w prowadzeniu takich kampanii.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
ogólnodzielnicowy
Dzielnica:
Targówek
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
cała dzielnica

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Projekt zakłada przeprowadzenie działań informacyjnych dotyczących budowy SPALARNI przy ul. Zabranieckiej, głównie w mediach społecznościowych przez firmę zewnętrzną wyspecjalizowaną w prowadzeniu takich kampanii.
Opis projektu
Projekt zakłada przeprowadzenie działań informacyjnych dotyczących budowy SPALARNI przy ul. Zabranieckiej, głównie w mediach społecznościowych przez firmę zewnętrzną wyspecjalizowaną w prowadzeniu takich kampanii. Mieszkańcy dzielnicy Targówek są bardzo słabo informowani o poczynaniach dotyczących rozbudowy SPALARNI przy ul. Zabranieckiej. Zakres promowanych działań obejmie:

- promocje spotkań Rady ds. ZUSOK,
- działania Urzędu Miasta, Dzielnicy, MPO jakie są podejmowane w ramach budowy nowej spalarni,
- przedstawione zostaną zagrożenia związane z budową nowej spalarni
- przedstawione zostaną pozytywne skutki związane z budową nowej spalarni
- przedstawione zostaną działania infrastrukturalne związane z budową spalarni
- nagłaśniane będą wszystkie wydarzenia kulturalno - rekreacyjne związane z budową nowej spalarni
- wszystkie działania związane bezpośrednio lub pośrednio z budową nowej spalarni
Powyższe działania powinny być nagłaśniane w Social Media - Facebook, YouTube, Twitter, Instagram i inne ze względu, że jest to najtańszy kanał komunikacji z mieszkańcami do tej pory niewykorzystywany. Źródłami informacji na temat spalarni i jej budowy powinni być:
- MPO
- M. St. Warszawa
- Urząd Dzielnicy Targówek
- Zarząd Transportu Miejskiego
- Niezależne źródła z Polski oraz z zagranicy zajmujące sie tematem spalania śmieci
Uzasadnienie realizacji projektu
permanentny brak informacji dla mieszkańców na temt nowej spalarni. Mimo ogromnego wkładu finansowego w agencje reklamową, która rzekomo prowadzi jakieś działania promocyjne dotyczące budowy spalarni mieszkańcy nic nie wiedzą na ten temat.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
Kampania w social media - 100 000
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
100 000,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
NIE

Modyfikacje

22.01.2018 23:45
Autor projektu
04.04.2018 14:57
Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Targówek

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany