2066 - "Mieszkam na Białołęce" - kampania promująca Dzielnicę z udziałem jej znanych mieszkańców + nagranie piosenki o Białołęce

22.01.2018 23:29 Niewybrany w głosowaniu
awatar Dominika Rybarczyk
autor projektu
Filip Pelc
współautor

Przeprowadzenie kampanii ukazującej dobre strony Białołęki, mającej na celu zmianę postrzegania jej przez mieszkańców Warszawy. Do projektu zostaną zaproszeni mieszkańcy znani z mediów, a także osoby działające lokalnie. Efektem współpracy będzie nagranie piosenki o Białołęce, a także otwarte spotkania i koncerty.

Oddane głosy

62

Kategoria projektu

  • kultura
  • promocja wizerunku Dzielnicy

Koszt całkowity projektu

71 000,00 zł

Dzielnica

Białołęka



Lokalizacja projektu

Projekt prowadzony głównie w internecie, na nośnikach reklamowych, spotkania z bohaterami kampanii podczas Dni Białołęki oraz w jednej/dwóch placówkach kulturalnych/oświatowych.

Klasyfikacja projektu


Potencjalni odbiorcy projektu


Zasady korzystania z efektu realizacji projektu przez ogół mieszkańców

Projekt skierowany do wszystkich mieszkańców Warszawy. Spotkania z "ambasadorami" Dzielnicy będą ogónodostępne i bezpłatne.

Pełny opis projektu

Projekt ma polegać na przeprowadzeniu kampanii promującej Białołękę, z udziałem kilku znanych osób, które ją zamieszkują.
Osoby te będą zarówno twarzami powszechnie znanymi z mediów, jak i osobami znanymi lokalnie ze swojej aktywności na terenie Dzielnicy.
W skład kampanii wejdzie kilka działań - organizacja sesji zdjęciowej, której efektem będą plakaty reklamowe z twarzami zaproszonych osób oraz hasłem "Mieszkam na Białołęce". Pojawią się one w autobusach jeżdżących w centrum Warszawy oraz w lokalnej prasie Śródmieścia i Białołęki.
Dodatkowo "ambasadorzy" Dzielnicy nagrają krótkie filmy, na których pokażą, za co kochają Białołękę i opowiedzą, dlaczego zdecydowali się tu zamieszkać. Filmy ukażą też mniej znane, a piękne i fascynujące miejsca.
Artyści nagrają teledysk do piosenki, na którym ukazane zostaną wyjątkowe miejsca na mapie dzielnicy.
Gotowe materiały pojawią się na dedykowanym kanale w serwisie YouTube oraz na utworzonej stronie na Facebooku.
Kolejnym etapem będzie seria spotkań i koncertów z udziałem bohaterów kampanii - podczas Dni Białołęki, a także na imprezach zorganizowanych w BOKach i innych placówkach kulturalno-oświatowych.

Uzasadnienie dla realizacji projektu

Uzasadnieniem pomysłu jest fakt, że jest ona od lat na czele wszelkich antyrankingów wśród warszawskich dzielnic i nie cieszy się dobrą sławą.
Najwyższy czas zacząć to zmieniać, a znani i lubiani "ambasadorzy" Dzielnicy mogą doskonale w tym pomóc.
Kampania ma być skierowana zarówno do mieszkańców innych dzielnic Warszawy - by ukazać im piękne i atrakcyjne oblicze Białołęki, jak i do samych Białołęczan - by wzmocnić ich poczucie wartości i pozbawić "kompleksów" związanych z powszechnie kreowanym złym wizerunkiem ich części Miasta.
Nagranie utworu muzycznego o Białołęce pozostawi trwały ślad po projekcie.

Wstępny kosztorys projektu wraz z wyszczególnieniem jego składowych

1. Sesja zdjęciowa "ambasadorów" Dzielnicy - 5 000zł
2. Nagranie teledysku ukazującego Dzielnicę, z udziałem jej "ambasadorów" - 17 000zł
3. Wynagrodzenie dla „Ambasadorów”/honorarium dla artystów - 12 000 zł
4. Koncert – 10 000 zł
5. 30-dniowa reklama wewnątrz autobusów (150 szt.), wraz z kosztami druku, montażu i demontażu - 12 000zł
6. Emisja kilku reklam na łamach prasy lokalnej (Śródmieście i Białołęka) - 15 000zł

Całkowity koszt projektu: 71 000,00 zł

Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?

NIE


Modyfikacje



Komentarze (0)

Brak komentarzy


Zaloguj się, aby komentować.