Ze względu na obowiązujący stan epidemii zmianie uległ harmonogram budżetu obywatelskiego na 2021 r.

Ocena projektów: 22 stycznia - 24 czerwca 2020 r.
Odwołania od wyników oceny: 24 czerwca - 14 sierpnia 2020 r., w tym składanie odwołań przez autorów od 24 do 30 czerwca 2020 r.
Głosowanie: 1 - 15 września 2020 r.
Ogłoszenie wyników głosowania: 30 września 2020 r.

więcej informacji

Doświetlenie drogi wewnętrznej i chodnika na wysokości parkingu poprzez dobudowę dwóch latarni

2292
Niewybrany w głosowaniu
Pomysł na rok 2019
Lokalizacja Białołęka
Obszar 1 - Tarchomin, Nowodwory, Kępa Tarchomińska
Autor pomysłu Piotr Cieszkowski
Współautorzy Patryk Król, Jan Mackiewicz
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
30 000 zł
Kategoria
  • komunikacja/drogi
  • poprawa bezpieczeństwa
Poziom zgłaszanego projektu
lokalny
Doświetlenie drogi wewnętrznej i chodnika na wysokości parkingu poprzez dobudowę dwóch latarni.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
lokalny
Dzielnica:
Białołęka
Obszar objęty pomysłem:
Obszar 1 - Tarchomin, Nowodwory, Kępa Tarchomińska
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Ul. Mehoffera
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
droga i chodnik wzdłuż parkingu przed kościołem, działka nr 3/2 obręb 4-03-07
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Doświetlenie drogi wewnętrznej i chodnika na wysokości parkingu poprzez dobudowę dwóch latarni.
Opis projektu
Projekt zakłada dobudowę dwóch latarni przy ulicy Mehoffera,przy kościele św. Jakuba. Zamontowanie tych latarni poprawi bezpieczeństwo w tym rejonie.
Uzasadnienie realizacji projektu
Po zapadnięciu zmierzchu na drodze i chodniku jest ciemno. Odpowiednie doświetlenie poprawi bezpieczeństwo w tym rejonie.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
realizacja 2 x 11000 = 22 000 zł
projekt 7 000 zł
koszt konserwacji i opłat za energię 1 000 zł/rok
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
30 000,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
TAK
Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w kolejnych latach
- koszty konserwacji, - koszty zużycia energii elektrycznej. 1000 zł/rok
Szacunkowy roczny koszt eksploatacji:
1 000,00 zł

Modyfikacje

05.04.2018 12:14
Wydział Inwestycji Drogowych dla Dzielnicy Białołęka
30.05.2018 11:23
Koordynator w dzielnicy Białołęka

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany