Wydłużenie ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Popularnej i przy Alejach Jerozolimskich

79
Oceniony negatywnie
Pomysł na rok 2020
Lokalizacja Włochy
Autor pomysłu Kinga Karczewska
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
100 200 zł
Kategoria
  • komunikacja/drogi
Poziom zgłaszanego projektu
dzielnicowy

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
dzielnicowy
Dzielnica:
Włochy
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Po północnej stronie ulicy Popularnej od skrzyżowania z ul. Czereśniową do skrzyżowania z ulicą Wiktoryn oraz przy rondzie na przecięciu ul. Daimlera i ul. Wiktoryn.
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Opis projektu
Przedmiot projektu:
- Wybudowanie fragmentu ścieżki rowerowej po północnej stronie ul. Popularnej między skrzyżowaniem z ulicą Wiktoryn a istniejącą ścieżką,
- Wybudowanie dwóch przejazdów rowerowych: przez ul. Czereśniową i ul. Naukową,
- Postawienie znaku nakazu skrętu w lewo w ulicę Wiktoryn z tabliczką „Do centrum”
- Wybudowanie bezpiecznego wjazdu na ścieżkę rowerową wzdłuż Alej Jerozolimskich z ronda (ul. Daimlera, Wiktoryn).
Uzasadnienie realizacji projektu
Celem projektu jest poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów podróżujących przez ul. Popularną oraz skrócenie czasu jazdy rowerzystów w kierunku centrum.
Korzyści płynące z projektu:
Dla pieszych: Koniec z rowerzystami na chodniku i trawniku,
Dla rowerzystów: Szybszy i bezpieczniejszy przejazd rowerem w kierunku centrum,
Dla kierowców: Mniej rowerzystów przekraczających ul. Popularną na przejeździe bez świateł i wjeżdżających na ścieżkę rowerową niezgodnie z przepisani przy Al. Jerozolimskich.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Szacunkowy koszt realizacji projektu:
100 200,00 zł

Uzasadnienie negatywnej oceny projektu

Uzasadnienie negatywnej oceny projektu
We wskazanej w projekcie lokalizacji brak jest możliwości wybudowania drogi dla rowerów wzdłuż ul. Popularnej, ze względu na bliską odległość istniejących drzew i krzewów. Wybudowanie minimum 2-metrowej drogi dla rowerów w tej lokalizacji wymagałoby wycinki lub podcięcia części drzew i krzewów.
Ze względu na brak opinii Zarządu Zieleni m. st. Warszawy oraz Biura Polityki Mobilności i Transportu, nie możemy dopuścić projektu do głosowania.

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (2)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
  • Łącznik do ronda już był zgłaszany i wygrał. Powinien być zrobiony w 2017 roku
    pzinek__  03.06.2019 22:09
  • Wjazd na rondo tak jak na projekcie jest zaprezentowany urąga wszelkim przepisom.
    W tej chwili te drogi (za castoramą) są mało uczęszczane ale właśnie powstaje ogromne osiedle, ruch się zwiększy. Wydaje mi się że ten projekt to jedynie działania doraźne a potrzeba kompleksowego spojrzenia tą okolicę. Wyrażam sprzeciw.
    Enzowaty  30.07.2019 08:28
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany