Ze względu na obowiązujący stan epidemii zmianie uległ harmonogram budżetu obywatelskiego na 2021 r.

Ocena projektów: 22 stycznia - 24 czerwca 2020 r.
Odwołania od wyników oceny: 24 czerwca - 14 sierpnia 2020 r., w tym składanie odwołań przez autorów od 24 do 30 czerwca 2020 r.
Głosowanie: 1 - 15 września 2020 r.
Ogłoszenie wyników głosowania: 30 września 2020 r.

więcej informacji

Rowerem dwukierunkowo po ulicach jednokierunkowych Pankiewicza, Poznańska, Nowolipie

932
Wybrany w głosowaniu - Projekt zwycięski / W trakcie realizacji
Pomysł na rok 2020
Lokalizacja Śródmieście
Autor pomysłu Łukasz Patryk Bielecki
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
18 975 zł
Kategoria
  • komunikacja/drogi
  • ochrona środowiska
  • przestrzeń publiczna
  • sport
Poziom zgłaszanego projektu
dzielnicowy
Oddano 1033 głosów za tym projektem

Realizacja pomysłu

Aktualizacja:
09.01.2020 13:36

styczeń/luty - wyłonienie wykonawcy dokumentacji projektowej i podpisanie umowy.

luty/lipiec - opracowanie dokumentacji, uzgodnienia oraz odebranie dokumentacji technicznej.

Jednostka odpowiadająca za realizację: Zarząd Terenów Publicznych

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
dzielnicowy
Dzielnica:
Śródmieście
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Pankiewicza, Poznańska (pomiędzy Hożą a Wspólną), Nowolipie,
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Opis projektu
Projekt polega na wyznaczeniu kontra ruchu na ulicach: Pankiewicza, Poznańskiej (pomiędzy Hożą a Wspólną na pasie dla karetek), Nowolipie.
Uzasadnienie realizacji projektu
Wskazane ulice miały być miedzy innymi zrobione przez miasto, ale się wszystko się wydłuża, jak nie ma dyscypliny czasowej.

Charakterystyka

Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
Kosztorys:
-wprowadzenie kontra ruchu na 3 ulicach: 16 500 zł;
-projekt: 1 650 zł
-eksploatacja w roku budżetu: 825 zł;
-suma: 18 975 zł;
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
18 975,00 zł

Skutki realizacji

Skutki realizacji
Dopuszczenie dwukierunkowego ruchu rowerów na 3 jednokierunkowych ulicach. Może się wiązać z koniecznością wyznaczenia krótkich odcinków pasów rowerowych w obrębie skrzyżowań oraz zastosowaniem środków uspokojenia ruchu.

Modyfikacje

10.06.2019 22:00
Autor projektu
14.06.2019 14:03
Koordynator w Dzielnicy Śródmieście
14.06.2019 14:26
Koordynator w Dzielnicy Śródmieście
05.08.2019 11:04
Koordynator w Zarządzie Dróg Miejskich

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (2)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
  • Realizacja bardzo potrzebna, ponieważ obecnie rowerzyści i miłośnicy hulajnogi jeżdżą po chodniku
    ( czy to zgodne z przepisami?)co w Śródmieściu zwłaszcza na Starówce stwarza problemy.
    esympatyczna@gmail.com  16.06.2019 18:30
  • Pasy rowerowe na Bonifraterskiej są super potrzebne. Obawiam się tylko, że urzędnicy zażądają kosztownych mian w sygnalizacji świetlnej i koszty projektu znacznie wzrosną :(
    Lukasz33  20.06.2019 12:41
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany