Ze względu na obowiązujący stan epidemii zmianie uległ harmonogram budżetu obywatelskiego na 2021 r.

Ocena projektów: 22 stycznia - 24 czerwca 2020 r.
Odwołania od wyników oceny: 24 czerwca - 14 sierpnia 2020 r., w tym składanie odwołań przez autorów od 24 do 30 czerwca 2020 r.
Głosowanie: 1 - 15 września 2020 r.
Ogłoszenie wyników głosowania: 30 września 2020 r.

więcej informacji

Wymiana nawierzchni ul. Jana Olbrachta, na odcinku od ul. Sowińskiego do ul. Stromej

585
Trwa ocena
Pomysł na rok 2021
Lokalizacja Wola
Autor pomysłu Karolina Wisniewska
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
930 000 zł
Kategoria
  • komunikacja publiczna i drogi
  • przestrzeń publiczna
Poziom zgłaszanego projektu
dzielnicowy
Remont ulicy Jana Olbrachta na Ulrychowie - na odcinku od ulicy Sowińskiego do ulicy Stromej. Obecna nawierzchnia jest w bardzo złym stanie, co stwarza zagrożenie dla pieszych, rowerzystów, kierowców i ich aut. Remont zwiększy komfort poruszania się wszystkich uczestników ruchu drogowego.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
dzielnicowy
Dzielnica:
Wola
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Ulica Jana Olbrachta - na odcinku od ulicy Sowińskiego do ulicy Stromej.
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Remont ulicy Jana Olbrachta na Ulrychowie - na odcinku od ulicy Sowińskiego do ulicy Stromej. Obecna nawierzchnia jest w bardzo złym stanie, co stwarza zagrożenie dla pieszych, rowerzystów, kierowców i ich aut. Remont zwiększy komfort poruszania się wszystkich uczestników ruchu drogowego.
Opis projektu
W ramach projektu wymieniona zostanie nawierzchnia na około 550-metrowym odcinku ulicy Jana Olbrachta - od ul. Sowińskiego do ul. Stromej.
Projektowanie uniwersalne
Tak
Uzasadnienie realizacji projektu
Obecna nawierzchnia jest w bardzo złym stanie, co stwarza zagrożenie dla pieszych, rowerzystów, kierowców i ich aut. Remont zwiększy komfort poruszania się wszystkich uczestników ruchu drogowego.

Charakterystyka

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
Przyjęta powierzchnia jezdni do remontu:
570 m x 10,0 m = 5700 m2
Koszt remontu:
5700 m2 x 160 zł/m2 = 912 000,00zł
Projekt czasowej organizacji ruchu:
18 000,00 zł
Łącznie: 930 000,00 zł
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
930 000,00 zł

Modyfikacje

21.01.2020 18:55
Autor projektu
13.05.2020 08:25
Wydział Utrzymania i Remontów Dróg w Zarządzie Dróg Miejskich

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany