Droga rowerowa w ul. Marszałkowskiej i Al. Jana Pawła II oraz łącznik w rejonie Emilii Plater przy Centralnym

825
Trwa ocena
Pomysł na rok 2021
Lokalizacja Śródmieście
Autor pomysłu Łukasz Patryk Bielecki
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
761 000 zł
Kategoria
  • komunikacja publiczna i drogi
  • ochrona środowiska
  • przestrzeń publiczna
  • sport
Poziom zgłaszanego projektu
dzielnicowy
Projekt polega na wybudowaniu drogi rowerowej w Al. Jana Pawła II po stronie wschodniej pomiędzy Rondem ONZ a Grzybowską, w ul. Marszałkowskiej pomiędzy Królewską a Widok oraz króciutkiego łącznika (25 m) w Emilii Plater przy przejściu przy Złotych Tarasach

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
dzielnicowy
Dzielnica:
Śródmieście
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Marszałkowska, Al. Jana Pawła II, Emilii Plater
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Projekt polega na wybudowaniu drogi rowerowej w Al. Jana Pawła II po stronie wschodniej pomiędzy Rondem ONZ a Grzybowską, w ul. Marszałkowskiej pomiędzy Królewską a Widok oraz króciutkiego łącznika (25 m) w Emilii Plater przy przejściu przy Złotych Tarasach
Opis projektu
Projekt polega na wybudowaniu drogi rowerowej:
- w Al. Jana Pawła II po stronie wschodniej pomiędzy Rondem ONZ a Grzybowską wraz z adaptacją i oznakowaniem już wybudowanej drogi,
- w ul. Marszałkowskiej pomiędzy Królewską a świętokrzyską zgodnie z koncepcją Zarządu Zieleni
- w ul. Marszałkowskiej pomiędzy Świętokrzyską Widok zgodnie z koncepcją Zarządu Zieleni
- łącznika (25 m) w Emilii Plater przy przejściu przy Złotych Tarasach, aby była możliwość jazdy od strony południowej od Al. Jerozolimskich do przejazdu przy przejściu przy Złotych Tarasach.

Droga rowerowa Emilii Plater - 25 metrów - 15 000 zł
Droga rowerowa Jana Pawła II 140 metrów (projekt gotowy) - 56 000 zł
Droga rowerowa Marszałkowska Królewska - Świętokrzyska - 315 metrów - 126 000 plus projekt plus inne zmiany (260 000 zł)
Droga rowerowa Marszałkowska Świętokrzyska - Widok - 517 metrów - 210 000 zł (plus projekt plus korekta plus inne nawierzchnie (430 000 zł)
Łącznie: 761 000 zł
Projektowanie uniwersalne
Tak
Uzasadnienie realizacji projektu
Brakujące odcinki były w Koncepcji Rozwoju Tras Rowerowych do 2020 r., są projekty lub koncpepcje.

Charakterystyka

Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Szacunkowy koszt realizacji projektu:
761 000,00 zł

Modyfikacje

21.01.2020 15:16
Autor projektu

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany