Ze względu na obowiązujący stan epidemii zmianie uległ harmonogram budżetu obywatelskiego na 2021 r.

Ocena projektów: 22 stycznia - 24 czerwca 2020 r.
Odwołania od wyników oceny: 24 czerwca - 14 sierpnia 2020 r., w tym składanie odwołań przez autorów od 24 do 30 czerwca 2020 r.
Głosowanie: 1 - 15 września 2020 r.
Ogłoszenie wyników głosowania: 30 września 2020 r.

więcej informacji

Rowerem OBOK Stryjeńskich - część II

1993
Wycofany przez autora
Pomysł na rok 2021
Lokalizacja Ursynów
Autor pomysłu Marcin Szuba
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
750 000 zł
Kategoria
  • komunikacja publiczna i drogi
  • przestrzeń publiczna
  • sport
Poziom zgłaszanego projektu
dzielnicowy
Budowa wydzielonej drogi dla rowerów i przebudowa chodnika wzdłuż ulicy Stryjeńskich na odcinku od ul. Przy Bażantarni do ul. Belgradzkiej (strona wschodnia) wraz z budową oświetlenia.

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
dzielnicowy
Dzielnica:
Ursynów
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Ulica Stryjeńskich (strona wschodnia), odcinek pomiędzy ulicami Przy Bażantarni i Belgradzka.
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Budowa wydzielonej drogi dla rowerów i przebudowa chodnika wzdłuż ulicy Stryjeńskich na odcinku od ul. Przy Bażantarni do ul. Belgradzkiej (strona wschodnia) wraz z budową oświetlenia.
Opis projektu
Projekt zakłada budowę wydzielonej drogi dla rowerów oraz przebudowę istniejącego chodnika po wschodniej stronie ulicy Stryjeńskich na odcinku od skrzyżowania z ulicą Przy Bażantarni oraz ustawienie latarni LED pomiędzy DDR a chodnikiem. Nowy ciąg miałby powstać pomiędzy parkingami położonymi wzdłuż Stryjeńskich a linią zabudowy (Małej Łąki). W miejscu istniejącego trawnika oraz chodnika z kostki powstałby chodnik z płyt betonowych (szerokość 2,5-3m w zależności od miejsca), pas rozdziału z latarniami (0,5-1m) i asfaltowa droga dla rowerów (szerokość 2,5-3m w zależności od miejsca).
Projektowanie uniwersalne
Tak
Uzasadnienie realizacji projektu
Umożliwienie legalnego bezpiecznego poruszania się rowerzystów wzdłuż ulicy Stryjeńskich oraz poprawa bezpieczeństwa pieszych, narażonych obecnie na kolizje z rowerzystami, nielegalnie poruszającymi się chodnikiem.
Ponadto połączenie dróg rowerowych wzdłuż ulic Belgradzkiej i Przy Bażantarni i przedłużenie planowanej do budowy w 2020r. drogi rowerowej wzdłuż Stryjeńskich (odcinek Wąwozowa-Przy Bażantarni).

Kosztorys

Szacunkowy koszt realizacji projektu:
750 000,00 zł

Modyfikacje

03.02.2020 18:40
Autor projektu

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (2)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
  • Na tym odcinku miały powstać pasy rowerowe. Póki co zapadła decyzja o ich wstrzymaniu na czasu budowy POW. Nie jestem zwolennikiem budowy ścieżki kosztem zieleni jeżeli obok jest przewymiarowana jezdnia, na której w dodatku większość kierowców przekracza prędkość. Burmistrz Kempa powinien zrealizować zległy projekt, co nie tylko stworzyłoby niskim kosztem infrastrukturę dla rowerzystów, ale też uspokoiło ruch na Stryjeńskich, o nowym pasie zieleni na tym odcinku nie wspominając.
    Lukasz33  26.01.2020 01:01
  • Doskonały pomysł. Połączy z planowaną drogą dla rowerów na odcinku od Przy Bażantarni do Wąwozowej, która również będzie oddzielona od jezdni pasem zieleni. Właśnie tak powinna być budowana droga dla rowerów, fizycznie oddzielona od jezdni - tak jest na KEN, Rosoła, Pileckiego, Płaskowickiej, Ciszewskiego, Belgradzkiej, Wąwozowej, Wełnianej. Ulica Stryjeńskich jest drogą klasy G, czyli drogą GŁÓWNĄ, ma wyższą klasę niż choćby równoległa również dwupasmowa KEN, i stanowi kluczowe połączenie drogowe z Południową Obwodnicą. Potwierdza to analiza natężenia ruchu (obecnego i planowanego do co najmniej 2035 r.) dla tego obszaru stworzona dla potrzeb POW. Trzymam kciuki i oczywiście będę głosował za.
    Kazurski  02.02.2020 10:01
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany