Kosze na odpadki wzdłuż Alei Wilanowskiej.

1433
Wybrany w głosowaniu - Projekt zwycięski / Zrealizowano
Pomysł na rok 2017
Lokalizacja Mokotów
rejon D
Autor pomysłu Kinga Sydrych-Stolarek
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
9 070 zł
Kategoria
  • ochrona środowiska
  • przestrzeń publiczna
  • zieleń miejska
Poziom zgłaszanego projektu
lokalny
Oddano 880 głosów za tym projektem
Ustawienie koszy na śmieci i na psie odchody wzdłuż Al.Wilanowskiej na odcinku Sikorskiego - Sobieskiego.

Realizacja pomysłu

Aktualizacja:
28.04.2017 15:16
Przy Alei Wilanowskiej ustawiono nowe partycypacyjnego kosze na śmieci.
Jednostka odpowiadająca za realizację: Zarząd Oczyszczania Miasta

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
lokalny
Dzielnica:
Mokotów
Obszar objęty pomysłem:
rejon D
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
Al.Wilanowska na odcinku Sikorskiego - Sobieskiego
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
Al. Wilanowska na odcinku Sikorskiego- Sobieskiego
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Ustawienie koszy na śmieci i na psie odchody wzdłuż Al.Wilanowskiej na odcinku Sikorskiego - Sobieskiego.
Opis projektu
zakup i ustawienie koszy betonowych. Dokładna lokalizacja koszy zostanie uzgodniona z Wydziałem odpowiedzialnym za realizację przedsięwzięcia.
Uzasadnienie realizacji projektu
Wzdłuż al.Wilanowskiej spaceruje bardzo wielu mieszkańców ze swoimi dziećmi i pupilami. Nawet jeżeli mieszkaniec ma chęć sprzątnięcia po swoim psie to musi nieść torebkę z jej zawartością do najbliższego przystanku autobusowego. Nawet kilkaset metrów. Umieszczenie koszy zmobilizuje mieszkańców do sprzątania po swoich zwierzętach.

Charakterystyka

Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
6 x kosz betonowy okrągły z otokiem 55l (cena zakupu, dostawy, ustawienia, rocznej eksploatacji)
= 8 922,60 zł brutto

Koszt oznakowania (naklejki-trybiki) 6 koszy = 147,60 zł brutto


Szacunkowy koszt realizacji projektu:
9 070,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
TAK
Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w kolejnych latach
Koszt rocznej eksploatacji 6 koszy, opróżnianie 1 raz dziennie = 3 285,00 zł brutto
Szacunkowy roczny koszt eksploatacji:
3 285,00 zł

Dokumenty

Modyfikacje

22.04.2016 07:37
Koordynator w Zarządzie Oczyszczania Miasta
09.06.2016 11:41
Koordynator w Dzielnicy Mokotów

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany