Ze względu na obowiązujący stan epidemii zmianie uległ harmonogram budżetu obywatelskiego na 2021 r.

Ocena projektów: 22 stycznia - 24 czerwca 2020 r.
Odwołania od wyników oceny: 24 czerwca - 14 sierpnia 2020 r., w tym składanie odwołań przez autorów od 24 do 30 czerwca 2020 r.
Głosowanie: 1 - 15 września 2020 r.
Ogłoszenie wyników głosowania: 30 września 2020 r.

więcej informacji

Ścieżka rowerowa wzdłuż ulicy Jana Olbrachta

1256
Wybrany w głosowaniu - Projekt zwycięski / W trakcie realizacji
Pomysł na rok 2017
Lokalizacja Wola
Ulrychów + Odolany
Autor pomysłu tomasz.kalisiak@wp.pl
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
185 250 zł
Kategoria
  • komunikacja/drogi
Poziom zgłaszanego projektu
lokalny
Oddano 896 głosów za tym projektem
Budowat ścieżki rowerowej wzdłuż ulicy Jana Olbrachta pomiędzy ulicą Antka Rozpylacza a ulicą Redutową.

Realizacja pomysłu

Aktualizacja:
06.04.2020 15:07

Przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej ogłoszono w listopadzie 2017 r. i unieważniono z powodu przekroczenia kosztorysu. Ponowny przetarg ogłoszono w październiku 2018 r. i rozstrzygnięto. Dokumentacja została ukończona na początku 2020 r.

Jednostka odpowiadająca za realizację: Zarząd Dróg Miejskich

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
lokalny
Dzielnica:
Wola
Obszar objęty pomysłem:
Ulrychów + Odolany
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
ul. Jana Olbrachta od skrzyżowania z ulicą Antka Rozpylacza do ulicy Redutowej
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
Wzdłuż ulicy Jana Olbrachta od skrzyżowania z ul. Antka Rozpylacza do skrzyżowania z ulica Redutową.
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Budowat ścieżki rowerowej wzdłuż ulicy Jana Olbrachta pomiędzy ulicą Antka Rozpylacza a ulicą Redutową.
Opis projektu
Ścieżka rowerowa wzdłuż chodnika przy ulicy Jana Olbrachta. Długość ścieżki - 390 metrów, szerokość 2 metry. Konstrukcja nawierzchni ścieżki rowerowej - asfaltowa.
Ścieżka rowerowa będzie kontynuacją ścieżki rowerowej, która została zrealizowana w ramach budżetu partycypacyjnego 2015, co stworzy spójny ścieżkę rowerową na dużym odcinku ulicy Olbrachta.
Ścieżka rowerowa będzie spełniała standardy projektowe i wykonawcze dla systemu rowerowego w Warszawie, tj. standard spójności, bezpośredniości, atrakcyjności, bezpieczeństwa i wygody.
Uzasadnienie realizacji projektu
Ścieżka rowerowa wzdłuż ul. Olbrachta umożliwi bezpieczny przejazd rowerem zarówno dzieciom jak i osobom dorosłym z osiedli mieszkaniowych do przedszkoli, szkół, parku, basenu itp
Ścieżka rowerowa będzie kontynuacją ścieżki rowerowej która została zrealizowana w ramach budżetu partycypacyjnego 2015. Duże natężeniu ruch samochodowego na ulicy Olbrachta, szczególnie w godzinach porannych stanowi realne zagrożenie dla osób poruszających się rowerami. Przeniesienie ruchu rowerowego na DDR poprawi również płynność ruchu samochodów.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
projekt ścieżki rowerowej długości 390 metrów - 7500 x 3,9 = 29250
budowa ścieżki rowerowej długości 390 metrów - 40000 x 3,9 =156000
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
185 250,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
TAK
Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w kolejnych latach
Sprzątanie, odnowa oznakowania
Szacunkowy roczny koszt eksploatacji:
2 000,00 zł

Dokumenty

Modyfikacje

16.03.2016 11:19
Wydział Budżetu Obywatelskiego w Centrum Komunikacji Społecznej
27.04.2016 15:15
Koordynator w Zarządzie Dróg Miejskich
12.05.2016 13:42
Koordynator w Zarządzie Dróg Miejskich

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (4)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
  • Ciekawe w jaki sposób przeprowadzić ścieżkę rowerowa, przez środek wiaty przystankowe? Czy po nowo wytycznych miejscach parkingowych po drugiej stronie?
    Uważam, że jest mnóstwo innych potrzeb na które można spożytkować 185tyś złotych!

    Brodacz122  09.06.2016 18:31
    • Dzień dobry;
      mam nadzieję, że uda mi się rozwiać Pana/Pani obawy. Ani korzystanie z wiaty przystankowej, ani miejsca parkingowe po drugiej stronie ulicy nie ucierpią z powodu ścieżki. Ścieżka zwiększy natomiast bezpieczeństwo dzieci i młodzieży poruszających się na rowerach, oraz pieszych na chodniku, po którym teraz rowerzyści, w tym dzieci - w celu uniknięcia niebezpiecznej do poruszania się ulicy Olbrachta na tym odcinku - jeżdżą. Skorzystają wszyscy, Pan/Pani też:)
      tomasz.kalisiak@wp.pl  12.06.2016 17:25 Autor projektu
  • A ja zdecydowanie popieram tę idę. Znam tę trasę, sama często tamtędy jeżdżę i chodzę i zarówno jako kierowca, rowerzysta jak i pieszy uważam, że ta ścieżka jest potrzebna!!!
    Alicja_M  14.06.2016 11:16
  • Zawsze jest mnóstwo innych potrzeb, na które można spożytkować każde pieniądze. Ale w budżecie jest ich ograniczona ilość i trzeba mądrze je wykorzystać. Ja popieram projekt ścieżki. Mieszkam przy Olbrachta i widzę, że ten niewielki kawałek, który niedawno został zrobiony, jest świetnym pomysłem, rowerzyści z niego korzystają, dzieci jeżdżą do szkoły. Będę wszystkich znajomych namawiała, żeby w tym roku głosowali na jej ciąg dalszy.
    ewodia11  14.06.2016 12:34
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany