Kosze na śmieci i ławeczki wzdłuż Rosoła i Ciszewskiego - Ursynów - Ochrona środowiska

1070
Wybrany w głosowaniu - Projekt zwycięski / Zrealizowano
Pomysł na rok 2017
Lokalizacja Ursynów
Autor pomysłu Ewa Starnawska
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
20 881 zł
Kategoria
  • komunikacja/drogi
  • ochrona środowiska
  • przestrzeń publiczna
Poziom zgłaszanego projektu
ogólnodzielnicowy
Oddano 2339 głosów za tym projektem
kosze w odległości co ok. 50 m, ławeczki co ok. 200 m na szlaku spacerów z dziećmi i psami, po obu stronach ulic wg załączonej orientacyjne mapy ulic ( zał. 1)

Realizacja pomysłu

Aktualizacja:
22.09.2017 16:38
W ramach projektu wzdłuż ulicy Rosoła oraz Ciszewskiego zamontowane zostały nowe kosze na śmieci oraz ławki.
Jednostka odpowiadająca za realizację: Zarząd Oczyszczania Miasta

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
ogólnodzielnicowy
Dzielnica:
Ursynów
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
ul. Rosoła na odcinku Nugat (ul. Gandhi) do ul. Ciszewskiego i ul. Ciszewskiego do Nowoursynowskiej w kierunku wschodnim czyli w kierunku skarpy wiślanej
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
W ciągu wymienionych obu głównych ulic, które są terenem przemieszczania się mieszkańców z dziećmi i psami.

Dane projektu

Skrócony opis projektu
kosze w odległości co ok. 50 m, ławeczki co ok. 200 m na szlaku spacerów z dziećmi i psami, po obu stronach ulic wg załączonej orientacyjne mapy ulic ( zał. 1)
Opis projektu
Modyfikacja uzgodniona z autorem:
Liczba koszy 8.
Kosze betonowe.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
proponujemy kosze betonowo-drewniane umocowane w gruncie, w ilości ok. 20 szt.; podobnie jak i ławeczki betonowo-drewniane zakotwiczone w gruncie, odporne na dewastację w ilości 8 szt. na orientacyjnej mapce kosze zaznaczono zielonymi rombami, ławeczki żółtymi kreskami. Lokalizację wybrano tak aby była przyjazna dla spacerujących i nie kolidowała z mieszkaniami w budynkach
Uzasadnienie realizacji projektu
W wymienionym ciągu pieszym brak koszy na śmieci, a także brak ławek aby móc usiąść i chwilę odpocząć w drodze na spacer czy z zakupami. Osoby z psami nie mają gdzie wyrzucać nieczystości po swoich pupilach.

Charakterystyka

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
Modyfikacja uzgodniona z autorem:
8 x kosz betonowy okrągły z otokiem 55l (cena zakupu, dostawy, ustawienia, rocznej eksploatacji) = 11 896,80 zł brutto
8 x ławka z oparciem (cena zakupu, dostawy, montażu, rocznej eksploatacji: drobne naprawy, mycie, malowanie) = 8 590,40 zł brutto
Koszt oznakowania (naklejki-trybiki) 8 koszy i 8 ławek =393,60 zł brutto
ŁĄCZNY KOSZT PROJEKTU (zakup, dostawa, montaż, oznakowanie oraz roczna eksploatacja) = 20 880,80 zł brutto
-----------------------------------------------------------------------------------------

- koszt zakupu wraz z montażem l szt ławki wynosi ca 850,00 zł brutto, tj. 8 szt x 850,00 zł =
6.800,00 złotych brutto
- koszt zakupu wraz z montażem l szt kosza wynosi ca 700,00 zł brutto, tj. 20 szt x 700,00 zł =
14.000,00 złotych brutto
- koszt opróżniania l szt. kosza wynosi ca 1,50 zł brutto, tj. 20 szt x 1,50 zł/1 szt x 365 dni =
10.950,00 złotych brutto
- koszt mycia l szt. kosza wynosi ca 2,50 zł brutto, tj. 20 szt x 2,50 zł/1 szt x 12(1 x w miesiącu)
= 600,00 złotych brutto
- koszt mycia l szt. ławki wynosi ca 2,50 zł brutto, tj. 8 szt x 2,50 zł/1 szt x 24 (2 x w miesiącu) =
480,00 złotych brutto
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
20 881,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
TAK
Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w kolejnych latach
Modyfikacja uzgodniona z autorem:
Koszt rocznej eksploatacji 8 koszy (opróżnianie 1 raz dziennie) = 4 380,00 zł brutto
Koszt rocznej eksploatacji 8 ławek z oparciem (drobne naprawy, mycie) = 590,40 zł brutto
Łącznie = 4970,40 zł brutto
-----------------------------------------------------------------


koszt opróżniania l szt. kosza wynosi ca 1,50 zł brutto, tj. 20 szt x 1,50 zł/1 szt x 365 dni =
10.950,00 złotych brutto
- koszt mycia l szt. kosza wynosi ca 2,50 zł brutto, tj. 20 szt x 2,50 zł/1 szt x 12(1 x w miesiącu)
= 600,00 złotych brutto
- koszt mycia l szt. ławki wynosi ca 2,50 zł brutto, tj. 8 szt x 2,50 zł/1 szt x 24 (2 x w miesiącu) =
480,00 złotych brutto
Szacunkowy roczny koszt eksploatacji:
4 970,40 zł

Modyfikacje

12.03.2016 19:00
Autor projektu
21.03.2016 09:53
jpiwko
18.04.2016 11:38
Koordynator w Zarządzie Oczyszczania Miasta
18.04.2016 12:02
Koordynator w Zarządzie Oczyszczania Miasta
10.06.2016 14:36
Koordynator w dzielnicy Ursynów
Oddano 2339 głosów za tym projektem
Wyślij pytanie do autora

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany