Ze względu na obowiązujący stan epidemii zmianie uległ harmonogram budżetu obywatelskiego na 2021 r.

Ocena projektów: 22 stycznia - 24 czerwca 2020 r.
Odwołania od wyników oceny: 24 czerwca - 14 sierpnia 2020 r., w tym składanie odwołań przez autorów od 24 do 30 czerwca 2020 r.
Głosowanie: 1 - 15 września 2020 r.
Ogłoszenie wyników głosowania: 30 września 2020 r.

więcej informacji

Rowerowe połączenie Placu Piłsudskiego z Krakowskim Przedmieściem

501
Wybrany w głosowaniu - Projekt zwycięski / Odstąpiono od realizacji
Pomysł na rok 2018
Lokalizacja Śródmieście
Stare Miasto
Autor pomysłu pzinek__
Współautorzy Marcin Górecki
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
33 000 zł
Kategoria
  • komunikacja/drogi
  • ochrona środowiska
  • zdrowie
Poziom zgłaszanego projektu
lokalny
Oddano 93 głosów za tym projektem
Projekt umożliwi przejazd rowerem z placu Piłsudskiego na Krakowskie Przedmieście ulicą gen. M. Tokarzewskiego-Karaszewicza i ulicą Ossolińskich. W szerszej perspektywie połączy ulicę Grzybowską i Park Saski z Ulicą Karową i planowaną kładką przez Wisłę.

Realizacja pomysłu

Aktualizacja:
06.07.2020 15:19

Grunt, na którym ma być zlokalizowany projekt, został na mocy decyzji Ministra Obrony Narodowej wskazany jako obszar zamknięty. W związku z tym m.st. Warszawa nie może na tym terenie realizować prac budowlanych. Dlatego projekt w zakresie pkt. 2 nie zostanie zrealizowany. Pozostałe elementy projektu zostały negatywnie zaopiniowane przez Policję, co uniemożliwia ich realizację. 27 sierpnia 2019 r. Zespół Koordynaujący zadecydował o odstąpieniu od realizacji projektu.

Jednostka odpowiadająca za realizację: Zarząd Dróg Miejskich

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
lokalny
Dzielnica:
Śródmieście
Obszar objęty pomysłem:
Stare Miasto
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
ul. gen. M. Tokarzewskiego-Karaszewicza, pl. Józefa Piłsudskiego, ul. Ossolińskich
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Projekt umożliwi przejazd rowerem z placu Piłsudskiego na Krakowskie Przedmieście ulicą gen. M. Tokarzewskiego-Karaszewicza i ulicą Ossolińskich. W szerszej perspektywie połączy ulicę Grzybowską i Park Saski z Ulicą Karową i planowaną kładką przez Wisłę.
Opis projektu
Na projekt składa się:
1. umożliwienie wjazdu rowerem na Krakowskie Przedmieście z ulicy gen. M. Tokarzewskiego-Karaszewicza poprzez dodanie tabliczki T-22 pod znakiem "zakazu wjazdu",
2. przejazd rowerowy przez ulicę Plac Piłsudskiego przy skrzyżowaniu z M. Tokarzewskiego-Karaszewicza; mógłby być zlokalizowany po północnej lub południowej stronie przejścia dla pieszych,
3. umożliwienie wjazdu rowerem w ulicę Ossolińskich od strony zachodniej (z przedłużenia ulicy Wierzbowej) poprzez zmianę oznakowania poziomego jak i pionowego oraz skorygowanie geometrii wyspy na skrzyżowaniu,
4. umożliwienie wjazdu rowerem w ulicę Ossolińskich od strony wschodniej z Krakowskiego Przedmieścia poprzez dodanie tabliczki T-22 pod znakiem "zakazu wjazdu" i pod znakiem "droga jednokierunkowa"
Uzasadnienie realizacji projektu
Projekt połączy rowerowo Plac Piłsudskiego, Krakowskie Przedmieście i ulicę Karową. Obecnie nie ma możliwości przejazdu bez zsiadania z roweru. Na ulicę Ossolińskiech będzie można wjechać rowerem z obu stron - od strony Krakowskiego Przedmieścia, a także jadąc od ulicy Wierzbowej

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
umożliwianie wjazdu na Krakowskie Przedmieście z ulicy gen. M. Tokarzewskiego-Karaszewicza - 5 tys.
umożliwianie przejazdu przez ulicę plac Piłsudskiego na przedłużeniu gen. M. Tokarzewskiego-Karaszewicza - 10 tys zł
umożliwianie wjazdu z Krakowskiego Przedmieście w ulicę Ossolińskich - 5 tys.
Umożliwienie wjazdu w Ossolińskich na skrzyżowaniu z Plac Piłsudskiego. – 10 tys.
Dokumentacja projektowa: 3 tys.
Szacunkowy koszt realizacji projektu:
33 000,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
TAK
Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w kolejnych latach
Konserwacja, sprzątanie
Szacunkowy roczny koszt eksploatacji:
1 000,00 zł

Modyfikacje

22.01.2017 15:44
Autor projektu
23.01.2017 10:05
Autor projektu
17.03.2017 12:20
Autor projektu
19.03.2017 22:15
Autor projektu
18.04.2017 14:04
Koordynator w Zarządzie Dróg Miejskich
19.04.2017 08:01
Koordynator w Zarządzie Dróg Miejskich
09.06.2017 13:33
Koordynator w Dzielnicy Śródmieście

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Brak komentarzy

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany