Ze względu na obowiązujący stan epidemii zmianie uległ harmonogram budżetu obywatelskiego na 2021 r.

Ocena projektów: 22 stycznia - 24 czerwca 2020 r.
Odwołania od wyników oceny: 24 czerwca - 14 sierpnia 2020 r., w tym składanie odwołań przez autorów od 24 do 30 czerwca 2020 r.
Głosowanie: 1 - 15 września 2020 r.
Ogłoszenie wyników głosowania: 30 września 2020 r.

więcej informacji

Ustawienie dystrybutorów na psie torebki

107
Wybrany w głosowaniu - Projekt zwycięski / Zrealizowano
Pomysł na rok 2018
Lokalizacja Praga-Północ
Autor pomysłu autor_58773d15a31a3
Koszt pomysłu
Koszt pomysłu
60 000 zł
Kategoria
  • edukacja
  • ochrona środowiska
  • przestrzeń publiczna
Poziom zgłaszanego projektu
ogólnodzielnicowy
Oddano 781 głosów za tym projektem
Ustawienie dystrybutorów na psie torebki

Realizacja pomysłu

Aktualizacja:
22.01.2019 13:36

W ramach projektu na terenie dzielnicy ustawiono 50 dystrybutorów z torebkami na psie odchody.

Jednostka odpowiadająca za realizację: Zarząd Praskich Terenów Publicznych

Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
ogólnodzielnicowy
Dzielnica:
Praga-Północ
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie:
od Al. Solidarności do Ronda Starzyńskiego
Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:
Od Al. Solidarności, Jagiellońską, do Ronda Starzyńskiego, dalej do Namysłowskiej, Konopacka do Al. Solidarności oraz ul. Wybrzeże Helskie, Zamoście, Zamoyskiego, Ząbkowska, Kijowska.
Lokalizacja na mapie:

Dane projektu

Skrócony opis projektu
Ustawienie dystrybutorów na psie torebki
Opis projektu
Ustawienie ilości dystrybutorów stosownej do długości ulicy.
Uzasadnienie realizacji projektu
1. Poprawienie wizerunku dzielnicy.
2. Właściciele psów będą mogli posprzątać po swoim pupilu.
3. Uzupełnianie worków w koszach, co również wpłynie na komfort spacerów posiadaczy psów.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu
Potencjalni odbiorcy projektu

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu
Koszt dystrybutora wraz z oznakowaniem: 50 szt. x 720,00 zł. = 36.000,00 zł.
Ustawienie dystrybutorów na psie torebki 50 szt x 480 zł = 24.000,00 zł.

Szacunkowy koszt realizacji projektu:
60 000,00 zł
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
TAK
Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w kolejnych latach
cykliczne sprzątanie koszy, uzupełnianie worków
1 kosz roczne utrzymanie - 1.314,00 zł
50 szt x 1.314 zł = 65.700 zł
Szacunkowy roczny koszt eksploatacji:
65 700,00 zł

Dokumenty

Załączniki

Modyfikacje

12.01.2017 14:31
Koordynator w dzielnicy Praga-Północ
31.01.2017 09:43
Koordynator w dzielnicy Praga-Północ
17.03.2017 09:41
Koordynator w dzielnicy Praga-Północ
17.03.2017 09:43
Koordynator w dzielnicy Praga-Północ
05.04.2017 09:24
Zarząd Praskich Terenów Publicznych

Co sądzisz o tym pomyśle?

Dodaj komentarz
Komentarze (3)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany
  • W mojej opinii, bardziej skuteczne byłoby zatrudnienie w ramach projektu kilku osób, którzy na zasadzie patroli upominali niesprzątających po swoich pupilach, najlepiej z możliwością wypisywania mandatów, podobnie jak Straż Miejska, która często problemu nie widzi, lub nie chce widzieć.
    Efektywność ich pracy byłaby widoczna gołym okiem:)
    Małgorzata2016  03.02.2017 10:28
  • bardzo potrzebne są takie kosze na Grochowie! Grochów tonie w psich odchodach, błagam zróbcie coś z tym!
    Zuzanna  01.03.2017 23:12
    • Potrzebni są właściciele, którzy sprzątają po psach. W pierwszej kolejności zabrakło sprzątających właścicieli, a nie dytrybutorów. Przy takich kosztach utrzymania dytrybutorów warto patrzeć w stronę akcji edukacyjnych.
      Ania_Praga  29.06.2017 10:15
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany