Zgłoś pomysł
do 22 stycznia 2018

Aby zgłosić pomysł,
zaloguj się lub
załóż konto

Idea budżetu partycypacyjnego

Budżet partycypacyjny to proces, który daje Ci wyjątkową możliwość współdecydowania o części budżetu Warszawy. Możesz zgłaszać swoje pomysły. Możesz dyskutować o pomysłach innych mieszkańców. Możesz zagłosować i wybrać te, które wydają Ci się ciekawe lub potrzebne. Projekty wybrane przez mieszkańców w głosowaniu będą realizowane przez Miasto. Jeśli chcesz coś zmienić w swojej okolicy, budżet partycypacyjny jest właśnie dla Ciebie.


Jak przebiega piąta edycja budżetu partycypacyjnego (na rok 2019)?

ZGŁASZANIE POMYSŁÓW - od 1 grudnia 2017 do 22 stycznia 2018

WERYFIKACJA POMYSŁÓW - od 23 stycznia do 8 maja 2018

DYSKUSJE O POMYSŁACH - od 26 lutego do 18 marca 2018

GŁOSOWANIE NA POMYSŁY - od 15 do 30 czerwca 2018

WYNIKI GŁOSOWANIA - do 13 lipca 2018


Gdzie szukać informacji?
Wszystkie potrzebne informacje na temat budżetu partycypacyjnego znajdziesz również na stronie twojbudzet.um.warszawa.pl, na stronach urzędów dzielnic i na facebooku.