Ze względu na obowiązujący stan epidemii zmianie uległ harmonogram budżetu obywatelskiego na 2021 r.

Ocena projektów: 22 stycznia - 24 czerwca 2020 r.
Odwołania od wyników oceny: 24 czerwca - 14 sierpnia 2020 r., w tym składanie odwołań przez autorów od 24 do 30 czerwca 2020 r.
Głosowanie: 1 - 15 września 2020 r.
Ogłoszenie wyników głosowania: 30 września 2020 r.

więcej informacji

Koordynator w Dzielnicy Śródmieście - zmiany z 2017-06-09 14:50:09
Powrót do projektu

GRY PLANSZOWE W BIBLIOTECE

Gry planszowe w bibliotece

status: Zgłoszony


Zakup gier planszowych przeznaczonych dla użytkowników powyżej 12 roku życia do Wypożyczalni dla Dorosłych i Młodzieży Nr 97. Możliwość udostępniania gier na miejscu i wypożyczania do domu.

Lokalizacja na mapie

długość geograficzna: 21.0079193115234380079193115234
szerokość geograficzna: 52.2214901719116

Dzielnica

Śródmieście


Charakter projektu

Lokalny , Śródmieście


Lokalizacja projektu

Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Śródmieście Wypożyczalnia dla Dorosłych i Młodzieży Nr 97 ul. 00-440 Warszawa, Czerniakowska 178 a

Istotne informacje o lokalizacji

Dyrekcja Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Śródmieście znajduje się przy ulicy Marszałkowskiej 9/15


Klasyfikacja projektu

  • edukacja
  • kultura
  • rekreacja

Potencjalni odbiorcy projektu

  • młodzież
  • dorośli
  • seniorzy

Zasady korzystania z efektu realizacji projektu przez ogół mieszkańców

Dostępne dla wszystkich Czytelników Biblioteki powyżej 12 roku życia. W gry można będzie grać na miejscu w Bibliotece jak również wypożyczać do domu. Biblioteka jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10-19.


Pełny opis projektu

Zakup gier planszowych do Biblioteki zarówno z możliwością gry na miejscu jak i wypożyczania do domu. Gry planszowe, obok walorów edukacyjnych (oferta rynku imponująca) są idealnym sposobem na wspólne spędzanie czasu z rodziną, znajomymi, przyjaciółmi. Możliwość grania w Bibliotece, daje dodatkowo sposobność na poznanie nowych znajomych w świecie rzeczywistym. Coraz częściej zanika, szczególnie wśród zajętych dorosłych, wspólne spędzanie czasu., a kontakt z innymi sprowadza się do telefonu i mediów społecznościowych. Gry planszowe to rekreacyjne, wspólne spędzanie czasu bez stresu i pośpiechu. Biblioteka mogłaby organizować turnieje, popołudnia z grami itp.


Uzasadnienie dla realizacji projektu

To idealna propozycja dla wielu zabieganych, samotnych osób, ale także dla rodzin, które mogłyby wspólnie spędzać czas. To również szersza oferta Biblioteki, która powinna integrować lokalną społeczność.


Wstępny kosztorys projektu wraz z wyszczególnieniem jego składowych

Zakup gier planszowych za kwotę 6 tys zł


Całkowity koszt projektu: 6 000,00 zł

Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?

NIE


Załączniki