Koordynator w dzielnicy Praga-Południe - zmiany z 2017-04-18 13:34:18
Powrót do projektu

Piknik rodzinny w SP 215

status: Zgłoszony


Głównym celem pikniku jest integracja mieszkańców najbliższego i dalszego otoczenia szkoły. Impreza skierowana jest dla każdej grupy wiekowej. Z atrakcji i pawilonów będą mogły korzystać całe rodziny - dla wszystkich przygotowane będą atrakcje.

Dzielnica

Praga-Południe


Charakter projektu

Lokalny , Praga-Południe


Lokalizacja projektu

Kwatery Głównej 13

Istotne informacje o lokalizacji

SP 215 posiada olbrzymi teren rekreacyjny (boiska sportowe). Na jego terenie wcześniej organizowane były już imprezy o podobnym charakterze.


Klasyfikacja projektu

  • edukacja
  • kultura
  • integracja

Potencjalni odbiorcy projektu

  • dzieci
  • młodzież
  • rodziny z dziećmi

Zasady korzystania z efektu realizacji projektu przez ogół mieszkańców

Piknik rodzinny jest imprezą otwartą, w której będą mogli uczestniczyć mieszkańcy z okolicznych osiedli i domów. Promocja za pośrednictwem strony internetowej szkoły, plakatów i ulotek rozpowszechnianych w szkole i okolicy oraz w Urzędzie Dzielnicy


Pełny opis projektu

Piknik odbędzie się 19 maja 2018 w godz. 10-15 na terenie szkoły nr 215. Będzie on trwał ok. 5 godzin. Przewidywane stanowiska:

- Stanowisko plastyczne – kącik, w którym dzieci będą mogły malować (farby, kreda);

- Stanowisko sportowe – miejsce gier i sportowych konkursów;

- Stanowisko medyczne – miejsce, w którym uczestnicy pikniku będą mogli zasięgnąć porad dotyczących zdrowia i dokonać prostych badań (pomiar ciśnienia, cukru, tkanki tłuszczowej etc.);

- Stanowisko gastronomiczne - miejsce, gdzie będą serwowane potrawy (grill oraz ciasta przygotowane przez samych rodziców)

- Dmuchany zamek - atrakcja rekreacyjna;

- Kącik z bańkami mydlanymi - atrakcja rekreacyjna.

- Wioska słowiańska - kącik historyczny.

Podczas pikniku odbywać się będzie wiele konkursów z nagrodami.


Uzasadnienie dla realizacji projektu

Głównym celem pikniku jest integracja lokalnej społeczności.


Wstępny kosztorys projektu wraz z wyszczególnieniem jego składowych- Zakup narzędzi i materiałów do stanowiska naukowego: 500 zł - Zakup materiałów do stoiska plastycznego (kreda, papier, kredki): 600 zł - Zakup materiałów do stoiska sportowego (bramki, piłki etc.): 600 zł - Nagrody na konkursy dla dzieci (książki, przybory plastyczne, gry edukacyjne): 1200 zł - Wioska słowiańska - 6000 sł - Animatorzy gier i zabaw edukacyjnych z dziećmi - ok. 4 osób (umowa zlecenie): 2500 zł - Zakup talerzyków i sztućców jednorazowych: 500 zł - Zakup przyborów do sprzątania (worki foliowe 120 l) oraz dodatkowy wywóz śmieci: ok. 600 zł

• Nagłośnienie [scena mobilna, obsługa, agregat prądotwórczy, podstawowe oświetlenie] – 6.000 zł brutto

• Wioska słowiańska – 7.500 zł brutto

• Planetarium mobilne [10 projekcji po 30 min. każdy, obsługa] – 1.300 zł brutto

• Kula sferyczna [obsługa] – 3.000 zł brutto

• Bańki mydlane [warsztaty, animator – 5 godz.] – 860 zł brutto

• Bańki mydlane – szczudlarz [wynajem – 5 godz.] – 900 zł brutto

• Popcorn [wynajem stanowiska z obsługą – 5 godz.] – 890 zł brutto

• Wata cukrowa [wynajem stanowiska z obsługą – 5 godz.] -790 zł brutto

• Czekoladowe fondue [stół, maszyna, czekolada] – 2150 zł brutto

• Kiełbasa [50 kg] – 1100 zł brutto

• Ogórki kiszone [6 kg] – 33 zł brutto

• Pieczywo [bułki kajzerki – 600 szt.] – 240 zł brutto

• Ketchup [6 x 0,9 kg] – 36 zł brutto

• Musztarda [6 x 0,9 kg] – 36 zł brutto

Owoce do fondue:

• Arbuz [20 kg] – 60 zł brutto

• Jabłko [25 kg] – 50 zł brutto

• Banan [3,5 kg] – 25 zł brutto

• Truskawka [6 kg] – 60 zł brutto



• Serwetki [2 x 500 szt.] - 24 zł brutto

• Talerz papierowy 23 cm [600 szt.] – 81 zł brutto

• Widelec plastikowy [600 szt.] – 18 zł brutto

• Nóż plastikowy [600 szt.] – 18 zł brutto

• Łyżeczka plastikowa [300 szt.] – 7,50 zł brutto

• Wykałaczki do fondue [500 szt.] – 18 zł brutto

• Kubek plastikowy 200 ml [1300 szt.] – 60 zł brutto

• Kubek styropianowy 250 ml [250 szt.] – 27 zł brutto

• Worek 60 l. [40 szt.] – 7,50 zł brutto

• Worek 120 l. [30 szt.] – 17 zł brutto

• Ręcznik Z-Z 200 listków [10 op.] – 20 zł brutto

• Papier toaletowy szary [30 szt.] – 15 zł brutto

• Rękawice lateksowe [100 szt.] – 15 zł brutto

• Mydło w płynie [4 but. x 500 ml] – 17 zł brutto

• Węgiel do grilla [13 kg] – 130 zł brutto

• Podpałka do grilla [1 butelka] – 12 zł brutto

• Grill ogrodowy [2 szt.] – 200 zł brutto

• Kącik plastyczny [farby – 250 zł, pędzle – 250 zł, kreda – 280 zł, papier – 150 zł] – 930 zł brutto

• Kącik sportowy [piłki miękkie 20 szt. – 400 zł] - 800 zł

Promocja wydarzenia:

• Banner [3,5 m2] – 120 zł brutto

• Plakaty A3 [100 szt.] – 90 zł brutto

• Ulotki A4 [100 szt.] – 100 zł brutto

Nagrody dla dzieci i młodzieży:

• Książki – 1500 zł brutto

• Zestawy plastyczne – 800 zł brutto

• Audiobooki, płyty CD – 1000 zł brutto

• Zestawy sportowe – 1000 zł brutto

• Klocki Lego [zestawy] – 800 zł brutto

Nagrody dla dorosłych:

• Książki – 1500 zł brutto

• Audiobooki, płyty CD – 1000 zł brutto

• Zestawy sportowe [2 x kijki nordic walking – 300 zł, 20 x opaski na rękę – 300 zł, 20 x t-shirt damski – 400 zł, 20 x t-shirt męski – 400 zł] – 1400 zł brutto


Całkowity koszt projektu: 36 757,00 zł

Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?

NIE


Załączniki