slacek - zmiany z 2017-05-31 08:53:31
Powrót do projektu

Piknik integracyjny dla mieszkańców

status: Zgłoszony


Piknik integracyjny dla mieszkańców bielańskich osiedli. Proponowana tematyka: 1) "Jesteśmy zdrowi - wnuczki, rodzice, dziadkowie", 2) "Od przedszkola do Opola - śpiewają wnuki, rodzice, dziadkowie".

Lokalizacja na mapie

długość geograficzna: 20.9469097852707
szerokość geograficzna: 52.2682689903599

Dzielnica

Bielany


Charakter projektu

Lokalny , Bielany


Lokalizacja projektu

ul. Kochanowskiego 22

Istotne informacje o lokalizacji

Plac zabaw ogrodzony, zapewniający bezpieczeństwo uczestnikom, zróżnicowana atrakcyjna mała architektura.


Klasyfikacja projektu

  • kultura
  • sport

Potencjalni odbiorcy projektu

  • dzieci
  • seniorzy
  • rodziny z dziećmi

Zasady korzystania z efektu realizacji projektu przez ogół mieszkańców

Piknik dla mieszkańców Bielan, organizowany na przełomie września i października w godz. 14.00 – 20.00. Zakładania liczba uczestników: 300-400 osób.


Pełny opis projektu

Piknik integracyjny dla mieszkańców o charakterze międzypokoleniowy. W programie przedsięwzięcia w obszarach:

- sport - propozycje konkurencji dla dzieci, młodzieży i dorosłych, w tym konkurencje rodzinne;

- kultura, relaks - występy wokalne, taneczne, wspólne śpiewanie.

Zabezpieczenie imprezy przewidywane jest w postaci zgłoszenia jej realizacji do Policji i Straży Miejskiej


Uzasadnienie dla realizacji projektu

Organizacja pikniku spełni wiele funkcji - integracyjną, promującą zajęcia sportowe, promującą zajęcia z zakresu kultury.


Wstępny kosztorys projektu wraz z wyszczególnieniem jego składowych

1. Konkurencje sportowe (8 dyscyplin, tj. różne rodzaje wyścigów, eurobramka) z nagrodami

dla uczestników – 10 000,00 zł

2. Występ artystyczny zespołu taneczno-śpiewającego ze scen warszawskich oraz lokalnego chóru – 8 600,00 zł

3. Prowadzący imprezę - konferansjer – 3 000,00 zł

4. Oświetlenie i nagłośnienie – 6 000,00 zł

5. Prace organizacyjno-techniczne (m.in. transport, rozkładanie, składanie stolików i krzeseł)

– 1 500,00 zł

6. Zabezpieczenie medyczne (2 ratowników) – 600,00 zł

7. Sprzątanie terenu – 400,00 zł

8. Woda dla uczestników – 800,00 zł

9. Toaleta przenośna – 100,00 zł

10. Promocja imprezy – 1 000,00 zł

11. Koordynator imprezy – 3 000,00 zł


Całkowity koszt projektu: 35 000,00 zł

Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?

NIE


Załączniki