Ze względu na obowiązujący stan epidemii zmianie uległ harmonogram budżetu obywatelskiego na 2021 r.

Ocena projektów: 22 stycznia - 24 czerwca 2020 r.
Odwołania od wyników oceny: 24 czerwca - 14 sierpnia 2020 r., w tym składanie odwołań przez autorów od 24 do 30 czerwca 2020 r.
Głosowanie: 1 - 15 września 2020 r.
Ogłoszenie wyników głosowania: 30 września 2020 r.

więcej informacji

Koordynator w Zarządzie Dróg Miejskich - zmiany z 2018-03-27 20:44:27
Powrót do projektu

Remont szlaku wzdłuż Kanału Gocławskiego - etap 2

status: Zgłoszony


Celem projektu jest połączenie drogi rowerowej wzdłuż Kanału Gocławskiego z drogą rowerową wzdłuż ul. Fieldorfa, Abrahama i Nowaka-Jeziorańskiego (w tym nową stacją Veturilo) oraz oświetlenie przejścia podziemnego pod ul. Fieldorfa.

Lokalizacja na mapie

długość geograficzna: 21.0940112472235340940112472235
szerokość geograficzna: 52.2287041088485542287041088486

Dzielnica

Praga-Południe


Charakter projektu

Lokalny , Praga-Południe


Lokalizacja projektu

Teren obok Kanału Gocławskiego i ul. Fieldorfa.

Istotne informacje o lokalizacji

Od ul. Fieldorfa do Kanału prowadzi wydeptana ścieżka. Pod ul. Fieldorfa znajduje się nieoświetlone przejście podziemne.


Klasyfikacja projektu

  • komunikacja/drogi
  • przestrzeń publiczna
  • sport

Potencjalni odbiorcy projektu

  • dzieci
  • dorośli
  • seniorzy

Zasady korzystania z efektu realizacji projektu przez ogół mieszkańców

Projekt dotyczy terenu, który jest ogólnodostępny.


Pełny opis projektu

Projekt ma na celu:

1) zbudowanie rampy dla pieszych i rowerzystów od ul. Fieldorfa do Kanału po wydeptanej ścieżce; 2) dopuszczenie ruchu rowerowego po szerokim chodniku od stacji Veturilo 9695 do skrzyżowania z ul. Abrahama; 3

2) dopuszczenie ruchu rowerowego po szerokim chodniku od Kanału Gocławskiego do skrzyżowania z ul. Nowaka-Jeziorańskiego; 4

3) oświetlenie przejścia podziemnego pod ul Fieldorfa.


Uzasadnienie dla realizacji projektu

Kanał Gocławski w rejonie ul. Fieldorfa stanowi miejsce spacerów i przejażdżek rowerowych mieszkańców okolicy - można tędy poruszać się od Parku Nad Balatonem aż do Kanału Nowa Ulga. Jednocześnie problemem jest przejście i dojazd do szlaku, do którego prowadzą jedynie schody. Nie jest on także dostępny z każdej strony ul. Fieldorfa. Stworzenie rampy, dopuszczenie Dopuszczenie ruchu rowerowego i oświetlenie przejścia podziemnego ułatwi korzystanie z tego terenu mieszkańcom.


Wstępny kosztorys projektu wraz z wyszczególnieniem jego składowych

1) Zbudowanie asfaltowej rampy szerokości co najmniej 3 m – ok. 50 mb [koszt 100 metrów bieżących (mb.) – ok. 50 tys. zł] = 25 tys. zł; 2) Dopuszczenie znakami pionowymi ruchu rowerowego po rampie i od stacji Veturilo do ul. Abrahama = 450 zł; 3

2) Dopuszczenie znakami pionowymi ruchu rowerowego od Kanału Gocławskiego do ul. Nowaka-Jeziorańskiego = 450 zł; 4) 4 lampy oświetlające

3) 6 lamp oświetlających przejście podziemne wraz z instalacją = ok. 40 tys. zł 5

4) Dokumentacja projektowa.


Całkowity koszt projektu: 70 000,00 zł

Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?

TAK


Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w kolejnych latach

Energia elektryczna 4x80 zł (roczne zużycie) = 320 zł

Odśnieżanie rampy


Całkowity koszt eksploatacji: 320,00 zł

Załączniki

  • Kanałek-Fieldorfa.jpg
  • Kanałek-Fieldorfa 1 - Ciąg pieszo-rowerowy.JPG
  • Kanałek-Fieldorfa 2 - Ciąg pieszo-rowerowy.JPG
  • Kanałek-Fieldorfa 3 - Rampa.JPG
  • Kanałek-Fieldorfa 4 - Oświetlenie przejścia podziemnego.jpg