Koordynator w Zarządzie Dróg Miejskich - zmiany z 2018-04-16 15:36:16
Powrót do projektu
Remont szlaku

Oświetlenie przejścia podziemnego wzdłuż Kanału Gocławskiego - etap 2

status: Zgłoszony


Celem projektu jest połączenie drogi rowerowej wzdłuż Kanału Gocławskiego z drogą rowerową wzdłuż ul. Fieldorfa, Abrahama i Nowaka-Jeziorańskiego (w tym nową stacją Veturilo) oraz oświetlenie przejścia podziemnego pod ul. Fieldorfa.

Lokalizacja na mapie

długość geograficzna: 21.0940112472235
szerokość geograficzna: 52.2287041088486

Dzielnica

Praga-Południe


Charakter projektu

Lokalny , Praga-Południe


Lokalizacja projektu

Teren obok Kanału Gocławskiego i ul. Fieldorfa.

Istotne informacje o lokalizacji

Od ul. Fieldorfa do Kanału prowadzi wydeptana ścieżka. Pod ul. Fieldorfa znajduje się nieoświetlone przejście podziemne.


Klasyfikacja projektu

  • komunikacja/drogi
  • przestrzeń publiczna
  • sport

Potencjalni odbiorcy projektu

  • dzieci
  • dorośli
  • seniorzy

Zasady korzystania z efektu realizacji projektu przez ogół mieszkańców

Projekt dotyczy terenu, który jest ogólnodostępny.


Pełny opis projektu

Projekt ma na celu:

1) dopuszczenie ruchu rowerowego po szerokim chodniku od stacji Veturilo 9695 do skrzyżowania z ul. Abrahama;

2) dopuszczenie ruchu rowerowego po szerokim chodniku od Kanału Gocławskiego do skrzyżowania z ul. Nowaka-Jeziorańskiego;

3) oświetlenie przejścia podziemnego pod ul Fieldorfa.


Uzasadnienie dla realizacji projektu

Kanał Gocławski w rejonie ul. Fieldorfa stanowi miejsce spacerów i przejażdżek rowerowych mieszkańców okolicy - można tędy poruszać się od Parku Nad Balatonem aż do Kanału Nowa Ulga. Jednocześnie problemem jest przejście i dojazd do szlaku, do którego prowadzą jedynie schody. Nie jest on także dostępny z każdej strony ul. Fieldorfa. Dopuszczenie ruchu rowerowego i oświetlenie przejścia podziemnego ułatwi korzystanie z tego terenu mieszkańcom.


Wstępny kosztorys projektu wraz z wyszczególnieniem jego składowych

1) Dopuszczenie znakami pionowymi ruchu rowerowego po rampie i od stacji Veturilo do ul. Abrahama = 450 zł;

2) Dopuszczenie znakami pionowymi ruchu rowerowego od Kanału Gocławskiego do ul. Nowaka-Jeziorańskiego = 450 zł;

3) 6 lamp oświetlających przejście podziemne wraz z instalacją = ok. 40 tys. zł

4) Dokumentacja projektowa.


Całkowity koszt projektu: 70 000,00 zł

Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?

TAK


Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w kolejnych latach

Energia elektryczna 4x80 zł (roczne zużycie) = 320 zł

Odśnieżanie rampy


Całkowity koszt eksploatacji: 320,00 zł

Załączniki

  • Kanałek-Fieldorfa.jpg
  • Kanałek-Fieldorfa 1 - Ciąg pieszo-rowerowy.JPG
  • Kanałek-Fieldorfa 2 - Ciąg pieszo-rowerowy.JPG
  • Kanałek-Fieldorfa 3 - Rampa.JPG
  • Kanałek-Fieldorfa 4 - Oświetlenie przejścia podziemnego.jpg