Ze względu na obowiązujący stan epidemii zmianie uległ harmonogram budżetu obywatelskiego na 2021 r.

Ocena projektów: 22 stycznia - 24 czerwca 2020 r.
Odwołania od wyników oceny: 24 czerwca - 14 sierpnia 2020 r., w tym składanie odwołań przez autorów od 24 do 30 czerwca 2020 r.
Głosowanie: 1 - 15 września 2020 r.
Ogłoszenie wyników głosowania: 30 września 2020 r.

więcej informacji

Koordynator w Zarządzie Dróg Miejskich - zmiany z 2019-08-06 12:58:06
Powrót do projektu

Nowe drogi rowerowe - chcemy spójnej sieci (I)

status: ZgłoszonyTrwa ocena


Lokalizacja

Poziom zgłaszanego projektu:
ogólnomiejski
Dzielnica:
Lokalizacja projektu - ulica i nr / rejon ulic w Warszawie: - Dywizjonu 303 - Towarowej od hotelu do Pl. Zawiszy (100 m) raz z pl. Zawiszy - Szczęśliwicka pomiędzy Bitwy Warszawskiej a Kopińską - Św. Wincentego i Kołowej pomiędzy Gościeradowską, gdzie kończył się projekt z BP2017 a istniejącą infrastrukturą w ul. Kołowej - skrzyżowanie Doliny Służewieckiej z Nowoursynowską - ul. Mozaikowej orazul. Panny Wodnej pomiędzy Mrówczą a Skalnicową - ul. Globusowa - skrzyżowanie Grójeckiej z Korotyńskiego - ul. Hynka - Al. Jerozolimskich w Ursusie do granic miasta - ul. Popiełuszki po stronie zachodniej pomiędzy Pl. Grunwaldzkim z Słowackiego - Kasprowicza pomiędzy Podczaszyńskiego a Al. Zjednoczenia - Czepelska i Męcińska Grochowskiej od Męcińskiej do Mlądzkiej
- Czapelska i Męcińska, Al. Stanów Zjednoczonych od Grenadierów do Męcińskiej

- ul. BoyaWołoska - Żeleńskiego - Mehoffera zgodnie z koncepcją zazieleniania ulic od Myśliborskiej do Hanki Ordonówny - Wołoska - Boboli Boboli

- Świderska po stronie zachodniej pomiędzy Kuklińskiego a Porajów

- Powstańców Śląskich (Maczka - Piastów Śl.)

Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji:

Dane projektu

Skrócony opis projektu:
Opis projektu:
Projekt polega na uzupełnieniu infrastruktury rowerowej o nowe drogi rowerowe.



Projekt przewiduje: - budowę dwóch ramp do wiaduktu kolejowego oraz drogi rowerowej w ul. Dywizjonu 303 na Woli i Bemowie -



1. budowę drogi rowerowej ul. Towarowej od hotelu do Pl. Zawiszy (100 m) i wyznaczenie przejazdu na północnym wlocie pl. Zawiszy - budowę drogi rowerowej w ul. Szczęśliwickiej pomiędzy Bitwy Warszawskiej a Kopińską - budowę drogi rowerowej w ul. Św. Wincentego i Kołowej pomiędzy Gościeradowską, gdzie kończył się projekt z BP2017 (https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/1939) a istniejącą infrastrukturą w ul. Kołowej - budowę przejazdów rowerowej przez skrzyżowanie Doliny Służewieckiej z Nowoursynowską - uspójnienie w Wawrze dróg rowerowej poprzez przedłużenie drogi rowerowej w ul. Mozaikowej do planowanych w pasie S-2 oraz w ul. Panny Wodnej pomiędzy Mrówczą a Skalnicową - budowa pasów rowerowych w ul. Globusowej zgodnie z projektem 9588 (https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/projekt/9588) - wyznaczenie przejazdów rowerowych przez Grójecką przy Korotyńskiego - budowę drogi rowerowej w ul. Hynka - budowę drogi rowerowej w Al. Jerozolimskich w Ursusie do granic miasta - od skrzyżowania Al. USA/Grenadierów po stronie wschodniej do ul. Męcińskiej

2. kontraruch w Czapelskiej i Męcińskiej

3. modernizację drogi rowerowej wzdłuż Wołoskiej i Boboli od Rostafińskich do Domaniewskiej (bez odcinków robionych przez ZMID)

4. budowę drogi rowerowej w ul. Popiełuszki Świderskiej po stronie zachodniej pomiędzy Pl. Grunwaldzkim z Słowackiego - budowę drogi rowerowej w Kasprowicza pomiędzy Podczaszyńskiego a Al. Zjednoczenia - budowę drogi rowerowej od skrzyżowania Al. USA/Grenadierów po stronie wschodniej - kontraruch w Czepelskiej i Męcińskiej oraz drogi rowerowej w Grochowskiej od Męcińskiej do Mlądzkiej (dojazd na bazar, do Lidla i połączenie całego Grochowa z Mostem Łazienkowskim) bez ruszania sygnalizacji przy Wspólnej Drodze. - budowę drogi rowerowej w ul. Boya-Żeleńskiego - budowa drogi rowerowej wzdłuż Mehoffera zgodnie z koncepcją zazieleniania ulic od Myśliborskiej do Hanki Ordonówny - modernizacja drogi rowerowej wzdłuż Wołoskiej i Boboli od Rakowieckiej do Wilanowskiej (bez odcinków robionych przez ZMID Kuklińskiego a Porajów

5. modernizację drogo rowerowej w Powstańców Śląskich od Maczka do Piastów Śląskich

Projektowanie uniwersalne:
Nie
Projektowanie uniwersalne - uzasadnienie:
Uzasadnienie realizacji projektu:
Wskazane ulice stanowią bardzo ważne ogniwo w sieci rowerowej. Wyznaczone ulice są wynikiem analiz podczas składania projektów we wcześniejszych latach. Zwiększenie spójności sieci dróg rowerowych. Przyczyni się to do zwiększenia popularności rowerów, a tym samym poprawy zdrowia mieszkańców i mniejszych korków.

Charakterystyka

Kategoria tematyczna projektu:
  • komunikacja/drogi
  • ochrona środowiska
  • przestrzeń publiczna
Potencjalni odbiorcy projektu:
  • młodzież
  • dorośli
  • seniorzy

Kosztorys

Kosztorys realizacji projektu:
Kosztorys dla poszczególnych elementów:

1. i 2. - 392 150 zł

3. - 1 362 750 zł

4. - 287 500 zł

5. - 747 500 zł
Szacunkowy koszt realizacji projektu: 4 460 000
2 789 900,00 zł

Dokumenty

Załączniki
  • 888 nowe drogi rowerowe zakres projketu.jpg