jpiwko - zmiany z 2016-01-15 16:04:27
Powrót do projektu

Budowa drogi asfaltowej wraz z oświetleniem i chodnikiem na ulicy Marynin (od Dywizjonu 3030 303 do Zborowskiej)

status:


Projekt obejmuje budowę drogi asfaltowej na Bemowie, ulica Marynin na odcinku łączącym ulicę Dywizjonu 303 i Zaborowską (ok. 400 m nawierzchni) - jest to droga bardzo często uczęszczana przez mieszkańców okolicznych osiedli a także rodziców dzieci uczęszczających do pobliskich żłobków.

Dzielnica

Bemowo


Charakter projektu

Lokalny , Bemowo


Lokalizacja projektu

ulica Marynin na odcinku łączącym ulicę Dywizjonu 303 i Zaborowską (ok. 400 m nawierzchni)

Istotne informacje o lokalizacji


Klasyfikacja projektu

  • komunikacja/drogi

Potencjalni odbiorcy projektu

  • dorośli
  • osoby z niepełnosprawnością
  • rodziny z dziećmi

Zasady korzystania z efektu realizacji projektu przez ogół mieszkańców

Jest to odcinek drogi bardzo często uczęszczany przez mieszkańców okolicznych osiedli, studentów oraz rodziców dzieci uczęszczających do pobliskich żłobków.


Pełny opis projektu

Projekt obejmuje budowę drogi asfaltowej na Bemowie na odcinku zaledwie długości ok. 400 m. Dotyczy konkretnie ulicy Marynin na fragmencie łączącym ulicę Dywizjonu 303 i Zaborowską - jest to odcinek drogi bardzo często uczęszczany przez mieszkańców okolicznych osiedli, studentów oraz rodziców dzieci uczęszczających do pobliskich żłobków. Niestety, jej obecny stan powoduje duże niebezpieczeństwo podczas przemieszczania się - droga nie ma chodnika, nie ma żadnych latarni a niestety, ma pełno dziur a korzystają z niej również samochody osobowe włączające się do ruchu ulicą Dywizjonu 303. Proponuję aby obecną nawierzchnię zastąpić asfaltem, wygospodarować miejsce na chodnik dla pieszych oraz wstawić latarnie uliczne.


Uzasadnienie dla realizacji projektu

Obecny stan tego odcinka drogi powoduje duże niebezpieczeństwo podczas przemieszczania się mieszkańców okolicznych osiedli oraz rodziców dzieci uczęszczających do pobliskich żłobków - nie ma chodnika, nie ma żadnych latarni a droga ma pełno dziur i korzystają z niej również intensywnie samochody. W okresie jesienno-zimowym, kiedy występują wzmożone opady deszczu drogą praktycznie nie da się przejść a przejazd autem też staje się wyzwaniem - dziury zapełniają się deszczówką tworząc ogromne kałuże. Ponadto wieczorem przejście tą ulicą do przystanku tramwajowego lub autobusowego jest niebezpieczne ponieważ na drodze brak jest jakiegokolwiek oświetlenia, jeśli nie liczyć oświetlenia reflektorami często korzystających z tego odcinka samochodów.


Wstępny kosztorys projektu wraz z wyszczególnieniem jego składowych

projekt i wymiana nawierzchni drogi

budowa chodnika dla pieszych

projekt i instalacja oświetlenia



Zgodnie z analogicznym przykładem ul. Noakowskiego całkowity koszt oscyluje w granicy: 380.000 PLN


Całkowity koszt projektu: 380 000,00 zł

Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?

TAK


Rodzaj oraz szacunkowa wartość kosztów eksploatacji efektu realizacji projektu w kolejnych latach

koszty energii, bieżących remontów i konserwacji - 20.000


Całkowity koszt eksploatacji: 20 000,00 zł

Załączniki

  • 2015-12-02 00_39_29-Wyszukiwarka.png