Koordynator w Dzielnicy Włochy - zmiany z 2016-06-09 10:36:38
Powrót do projektu

CALLANETICS -TRENING, KTÓRY ODMŁADZA O 10 LAT!

status:


Callanetics to zestaw ćwiczeń dla osób, które chcą schudnąć, poprawić swoją kondycję fizyczną i samopoczucie, ale nie lubią wyczerpujących treningów na siłowni.


Lokalizacja na mapie

długość geograficzna: 20.96680238843
szerokość geograficzna: 52.192188078953

Dzielnica

Włochy


Charakter projektu

Lokalny , Włochy


Lokalizacja projektu

Sala gimnastyczna w SP 88 - ul. Radarowa 4b

Istotne informacje o lokalizacji

sala gimnastyczna


Klasyfikacja projektu

  • sport
  • zdrowie

Potencjalni odbiorcy projektu

  • młodzież
  • dorośli
  • seniorzy

Zasady korzystania z efektu realizacji projektu przez ogół mieszkańców

Zajęcia callanetics to tzw. fitnes bez zadyszki, bo układ ćwiczeń i sposób ich wykonywania angażuje mięśnie bez poczucia wyczerpania. Jeśli nie lubisz dynamicznych treningów, to callanetics jest właśnie dla ciebie! Zajęcia z callanetics trwają godzinę. Zaletą callaneticsu jest to, że ćwiczenia nie wymagają dodatkowych przyrządów - ćwiczyć można wszędzie tam, gdzie uznasz za stosowne. Ćwiczenia powinny odbywać się w poniedziałki, środy i piątki. Każdy może ćwiczyć




Pełny opis projektu

Autorką ćwiczeń jest Callan Pinckney, która w latach 80. XX w. opracowała metodę modelowania sylwetki bez obciążania stawów. Callan zmagała się z wrodzoną chorobą bioder oraz bólami pleców, dlatego proponowane przez nią ćwiczenia charakteryzują się tym, że nie obciążają kręgosłupa.

Ćwiczenia Callan Pinckney wymagają też precyzji ruchu – nie ma tu miejsca na przypadkowość, a każdy skłon czy zmiana pozycji jest efektem szeregu zaplanowanych ruchów.

Choć trening na początku może wydawać się bardzo trudny, z czasem staje się przyjemny i odprężający. Kiedy już z łatwością zaczniesz przechodzić od jednego do drugiego ćwiczenia, będziesz mogła skupić się na odczuwaniu napięć w mięśniach i słuchaniu ulubionej muzyki, która dodatkowo powinna cię odprężać i relaksować.

Callanetics – na czym polegają ćwiczenia?

1. Każdy trening składa się z zestawu ćwiczeń, które wykonuje się w ciągu godziny.

2. Za każdym razem trening składa się z trzech części:

- rozgrzewki,

- ćwiczeń wzmacniających,

- rozciągania.

3. Ćwiczenia wykonuje się w powtarzalnych seriach, każde przez 50 lub 100 sekund.

4. Kolejność ćwiczeń i czas ich trwania za każdym razem są takie same.






Uzasadnienie dla realizacji projektu

Już po 10 godzinach ćwiczeń callanetics widać efekty – ciało jest szczuplejsze, a cellulit mniej widoczny. Callanetics zapewnia maksimum rezultatów w minimalnie krótkim czasie. Ćwiczenia te są pełne prostoty, nie wymagają wielogodzinnych, morderczych sesji treningowych ani dodatkowego sprzętu fitness, można je ćwiczyć wszędzie, w każdym wieku, o każdym czasie.

Efekty Callanetics:

Poprawa postawy ciała

Smukła, młodzieńcza sylwetka

Wzrost elastyczności mięśni

Wzrost siły i energii

Lepsza koordynacja ciała

Płaski brzuch

Szczupła, smukła talia

Jędrne, okrągłe pośladki i uda

Likwidacja cellulitu

Likwidacja bólów pleców

Wzmocnienie mięśni dna macicy

Wzrost poziomu libido

Poprawa samopoczucia, akceptacja i świadomość własnego ciała


Wstępny kosztorys projektu wraz z wyszczególnieniem jego składowych

Zajęcia będą się odbywały trzy razy raz w tygodniu w poniedziałki, środy i piątki wybranym dniu tygodnia i będą trwały 1 godzinę (60 minut).

Średnio zakładamy, że zajęcia będą prowadzone przez cały rok (z wyłączeniem wakacji) - średnio 52 tygodnie. 52 tygodnie x 3 dni = 156 36 tygodni.

36 tygodni x 1 h/ w tyg. = 36 godzin zajęć

Uśredniony koszt prowadzenia godziny zajeć to ok. 123 120 PLN 156

36 godzin zajęć x 123 PLN = 19188 PLN Koszt eksploatacji budynku 10 zł/h x 156 godzin zajęć = 1560 120 PLN = 4 320 PLN



Całkowity koszt projektu 19188 PLN + 1560 PLN = 20748 PLN4 320


Całkowity koszt projektu: 20 7484 320,00 zł

Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?

NIE


Załączniki